کدام بازیکن بارسا ضربه مغزی شد

کدام بازیکن بارسا ضربه مغزی شد ، مدافع اروگوئه ای بارسلونا در بازی سه شنبه شب 20 اردیبهشت ماه سال 1401 به دلیل شدت ضربات سر دچار ضربه مغزی شد.

ضربه مغزی بازیکن بارسلونا

به گزارش سایت ورزشی ، باشگاه بارسلونا در یک بازی رسمی در هفته سی و ششم لالیگا در تاریخ سه شنبه شب 10 می 2022 در مقابل سلتاویگو با نتیجه 3 – 1 پیروز شد. اما در جریان این مسابقه مدافع اروگوئه ای بارسایی ها دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه سر شد. از دقیقه 60 بازی که تیم کاتالان ها با نتیجه 3 -1 پیش بودند، رونالد آرائوخو و هم تیمی اش گاوی قصد داشتند در میانه زمین توپ را با ضربه سر بزندد، سرهایشان بهم برخورد نمود و همین باعث شد تا مدافع بارسایی ها دچار ضربه مغزی شود و با آمبولانس راهی بیمارستان شد. کلمنت لنگله نیز در دقیقه 68 بازی جای او را در زمین گرفت.

 

باشگاه بارسا نیز یک بیانیه داد و گفت: رونالدو آرائوخو ضربه مغزی شد و برای آزمایش های بیشتر به بیمارستان منتقل خواهد شد. همچنین بعد از به هوش آمدن نیز ورزشگاه را به مقصد بیمارستان ترک کرد.

علت حادثه ضربه مغزی بازیکن بارسلونا

علت حادثه ضربه مغزی بازیکن بارسلونا:

گارسیا بازیکن بارسا و یاگو آسپاس کاپیتان سلتاویگو جزو کسانی بودند که نخستین بار در کنار این بازیکن در زمین حاضر شدند. آرئوخو بازیکن 23 ساله تیم دچار ضربه مغزی شد. آمبولانس در کنار زمین فوتبال آمد و این بازیکن اروگوئه ای را به خارج از زمین انتقال داد. حتی هواداران باشگاه بارسا در ورزشگاه خانگی شان این بازیکن را یکصدا تشویق کردند. بازی بعد از 7 دقیقه تاخیر دوباره شروع شد و بارسا در این بازی سه امتیاز را بدست آورد.

خرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی در این باره گفت: آرائوخو مشکل چندان جدی ندارد و هرناندس سرمربی 41 ساله بارسا نیز گفت اگر همه چیز خوب پیش برود به زودی این بازیکن در هفته های آینده به تیم باز می گردد.

علت حادثه ضربه مغزی بازیکن بارسلونا

مصدومیت از ناحیه سر در زمین مسابقه فوتبال برای مربیان و مسئولان تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بازی که بین دو تیم بارسا و سلتاویگو برگزار می شد و با اینکه تیم بارسا 3 تا گل جلو بود ولی باز هم بعد از مصدومیت این بازیکن نگرانی در چهره طرفداران بارسلونا موج می زد.

در یک صحنه برخورد که بین دو همبازی بارسا یعنی آرائوخو و گاوی اتفاق افتاد و هردو باهم سر به سر شدند. آرائوخو بی هوش شد و به دلیل ضربه مغزی به بیمارستان رفت و برای تست های بیشتر و عکسبرداری بستری شد.

ضربه مغزی بازیکن بارسا در رقابت لالیگا:

ضربه مغزی بازیکن بارسا در رقابت لالیگا:

ضربه سر آرائوخو باعث ضربه مغزی لحظه ای سر شد و سریعا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. قطعا این برخورد شدید می تواند عواقب بعدی برای هر بازیکن فوتبال داشته باشد. برای انجام آزمایش و تصویربرداری و تست باید به بیمارستان انتقال یابد. این حادثه ناگوار و شدید که به سر گاوی بازیکن بارسا برخورد داشت و با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد.

آرائوخو بازیکن اروگوئه ای بارسلونا که تا سال 2026 با این تیم قرارداد دارد. حتی گفته شد که منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتنش در یک شرایط حتی بهتر از نیوکمپ بود ولی این بازیکن بارسلونا را ترجیح داد و در کاتالان باقی ماند. آرائوخو در این فصل یکی از بازیکنان مهم باشگاه بود و 40 بازی به ثمر رساند و 4 گل زده است.

ضربه مغزی آرائوخو؛ نوکمپ از ترس یخ زد!

رونالد آرائوخو که یک مدافع در باشگاه بارسلونا فعالیت دارد. او که از تیم های باشگاهی رنتیستاس ، بوستون ریور فعالیت فوتبالی اش را شروع کرد و حتی سابقه بازی در جام جهانی را نیز برای اروگوئه در کارنامه خود دارد. متاسفانه این بازیکن دنیای فوتبال در بازی با بارسلونا دچار ضربه شدید سر شد و زمانی که برای زدن توپ به هوا پرید و با گابی سر به سر شد. این همزمانی باعث برخورد شدید دو بازیکن از ناحیه سر شد. بعد از این برخورد نیز آرائوخو از جای خودش بلند شد و به ادامه بازی پرداخت. چند ثانیه بعد بر روی زمین افتاد و این صحنه با نگرانی های زیادی در بین تماشاگران روبرو شد.

بعد از این صحنه خطرناک و دلهره آور نوکمپ از ترس کاملا در یخ فرو رفت. آمبولانس سریعا وارد زمین شد و این بازیکن با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد. البته این بازیکن جوان اروگوئه ای در یک شرایط پایدار به سر می برد و همچنان زیر نظر کادر درمان قرار دارد. ولی بعد از مدت ها دوباره به تمرینات بارسلونا بازگشت و در سال 2023 در این تیم توپ می زند.

ضربه مغزی آرائوخو؛ نوکمپ از ترس یخ زد!

نایب قهرمانی، بلیت حضور در سوپرجام

بارسلونا با کسب 3 امتیاز از این مسابقه در دو هفته باقی مانده به پایان رقابت ها با 72 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی مانده بود. سویا با یک بازی کمتر نیز 65 امتیازی بود. ولی حالا که در سال 2023 قرار داریم و بارسا با 17 بازی و با 44 امتیاز در رتبه اول جدول لالیگا قرار دارد. حالا شما متوجه شده اید که کدام بازیکن بارسا ضربه مغزی شد! شما کاربران عزیز درباره ضربه سر به سر بازیکنان فوتبال چه فکر می کنید؟ آیا باید به فکر چاره برای ضربه مغزی بازیکنان فوتبال بود؟ نظرات و دیدگاه های تان را در اینباره برای ما کامنت کنید.

معرفی کامل باشگاه بارسلونا از گذشته تا امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *