اهداف نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد؛ 2 بازیکن، هدف اصلی آبی‌ها

پس از ارائه چندین فهرست و فراز ونشیب‌های تیمی و باشگاه، بالاخره اهداف نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد.

اهداف نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شد

به گزارش ورزشی، اوضاع کنونی آبی‌ها، مثل ابتدای فصل است. زمانی که نکونام بابت عدم به خدمت گرفتن نفربازیکنان مورد نظرش، با مدیریت باشگاه به اختلاف جدی خورد. در نهایت این اختلافات با پادرمیانی بزرگترها و برخی از چهره‌های مهم غیرفوتبالی، حل و فصل شد. ولی قرار گیری تیم در شرایط مشابه با پیش فصل، ممکن است مجددا باعث با حاشیه رفتن تیم شود.

علیرغم اینکهع جذب نفرات مورد نظر نکونام در لیست‌های اول و دوم دشوار بود، اما مدیریت استقلال در تلاش است تا حداقل دو بازیکن را به تیم بیاورد. اولویت آبی‌ها، جذب بازیکن در پست‌های پلی میکر و وینگر چپ است. بازیکنانی که سرمربی آبی‌ها برای تقویت تیمش و حفظ جایگاه صدر جدول نیاز دارد.

مصدومیت و فسخ، بلای جان نکونام

"</p

مصدومیت شدید یامگا که موجب دوری چندین ماهه او از باشگاه خواهد شد.  جدایی سعید مهری نیز نفتی بر آتش مشکلات می‌ریزد. حالا نکونام نسبت به نیم فصل اول شرایط سخت‌تری دارد. حالا با اتفاقات و چالش‌های کنونی، مدیریت باشگاه نیز مجاب به پیگیری خریدهای تازه برای تیم شده است.

شایعات نشان می‌دهد که جذب حداقل دو بازیکن از فهرست‌های اول و دوم نکونام ممکن است و استقلال تلاش خود را برای نیروی تازه نفس شروع کرده است. باید ببینیم که بالاخره مدیریت باشگاه استقلال بعد از رافائل سیلوا، کدام بازیکن را به تیم خواهد آورد گزینه‌هایی که به احتمال فراوان در پست‌های وینگر چپ و پلی میکر خواهند بود.

مدیریت استقلال می‌داند این تیم که به‌صورت غیرمنتظره‌ای موفق شد در نیم فصل اول قهرمان شود. این باشگاه برای ادامه رقابت با سپاهان، پرسپولیس و سایر تیم‌ها به جذب بازیکن جدید نیاز دارد. به خصوص با شرایط کنونی که استقلال بازیکنانش را از دست می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *