باخت مسی و یارانش در آخرین بازی فصل

باخت مسی و یارانش در آخرین بازی فصل در بازی اخیر اینتر میامی به مصاف شارلوت اف سی رفت و 1-0 شکست خورد. این بازی نشان از بازگشت لیونل مسی به ترکیب اصلی پس از چند هفته غیبت داشت. بسیاری از هواداران از دیدن عملکرد مسی در زمین هیجان زده بودند. اما تیم حریف در اوایل دقیقه 13 به گل رسید و اینتر میامی را در موقعیت بدی قرار داد.

اینترمیامی با وجود تلاش و مالکیت توپ نتوانست موقعیت گلزنی ایجاد کند و نتوانست به حریف گلزنی کند. حضور مسی در این دیدار تاثیر چندانی نداشت و فصل با شکست اینترمیامی به پایان رسید. آنها امیدوارند در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

باخت مسی و یارانش در آخرین بازی فصل
باخت مسی و یارانش در آخرین بازی فصل

باخت مسی و یارانش در آخرین بازی فصل

لیونل مسی شنبه شب در فینال فصل اینتر میامی کل بازی را روی چمن مصنوعی انجام داد. و شارلوت اف سی با پیروزی 1-0 راهی پلی آف MLS شد. مسی در آخرین روز از فصل معمولی در یک بازی که در ورزشگاه 74000 نفری بانک آمریکا شارلوت 66101 مساوی کرد.

او که آرژانتین را به عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 هدایت کرد، نگاه ها رو به خودش معطوف کرد و هزاران نفر از حاضران با پیراهن های “مسی 10” حاضر بودند.

مسی در بازی دیشب

برنده هفت بار توپ طلا به عنوان برترین بازیکن جهان در بازی بی معنی برای میامی که قبلاً از رقابت های پلی آف حذف شد. مسافت را پشت سر گذاشت. او با سه شوت کار را تمام کرد و دو موقعیت گل داشت. گل ظاهری مسی در دقیقه 49 با یک تماس آفساید نادیده گرفته شد و ضربه او در دقیقه 62 به تیر دروازه به بیرون رفت.

لیونل مسی در این فصل در 14 بازی با میامی 11 گل به ثمر رساند. این تیم در شش بازی آخر خود در لیگ بدون برد (سه باخت، سه تساوی) بود و از زمانی که در اواسط ژوئیه به تیم پیوست. چهار برد، چهار باخت و چهار تساوی در لیگ کسب کرد.

ستاره آرژانتینی در اینتر میامی
ستاره آرژانتینی در اینتر میامی

مسی در آخرین بازی تیم ملی آرژانتین

مسی که سه شنبه شب دو گل برای آرژانتین در برد 2-0 مقدماتی جام جهانی مقابل پرو در پرو گلزنی کرد. و روز بعد در بازی مقابل شارلوت بازی نکرد. پس از بازی به رسانه ها نپرداخت. او در 17 آگوست در نیم فصل با تیم یک رسانه در دسترس داشت. شیکاگو فایر و سی اف مونترال اوایل شنبه شکست خوردند و این به شارلوت اجازه داد تا با پیروزی به پلی آف صعود کند.

گل کروین وارگاس در دقیقه 13 برای رقم زدن این پیروزی تاریخی کافی بود و شارلوت در فصلی که گل های زیادی در اواخر بازی به ثمر رسانده، میامی را بدون گل نگه داشت.

سرمربی شارلوت پس از بازی

شارلوت فصل 2023 را در رتبه دوم حضور در لیگ به پایان خواهد رساند. کریستین لاتانزیو، سرمربی تیم فوتبال شارلوت در مورد جمعیت زیاد گفت: «می‌دانستم این به خاطر حضور مسی در شهر است. هرچه بیشتر به دیدن ما بیایند، خواهند دید که ما می‌توانیم با بهترین‌های دنیا تن به تن بازی کنیم. من به پسران بسیار بسیار افتخار می کنم. آنها بسیار بسیار سخت کار کردند.»

جرارد مارتینو سرمربی اینتر میامی

جراردو مارتینو، سرمربی اینتر میامی گفت که تیمش فصل را خسته از برنامه سنگین خود به پایان رساند.مارتینو از طریق مترجم گفت: «ما سه تورنمنت داشتیم و یکی را بردیم. “تیم خسته شده بود. این بهانه ای نیست. این واقعیت است.

مسی در تیم ملی آرژانتین
مسی در تیم ملی آرژانتین

نتیجه

انتظار می رود مسی در روزهای 5 و 8 نوامبر، زمانی که این تیم دو بازی نمایشگاهی در چین برگزار می کند. با رنگ های اینترمیامی بازی کند. این اولین باری است که اینتر میامی به یک تور خارجی می رود. آرژانتین در 16 و 21 نوامبر بازی های مقدماتی جام جهانی بیشتری خواهد داشت. پس از آن مسی باید قبل از اینکه اینتر میامی برای سال 2024 آماده شود، استراحت طولانی داشت.

Hesam
22 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *