بارسلونا به دنبال روبرتو دی زربی است | مربی بعدی از برایتون می‌آید؟

بارسلونا به دنبال روبرتو دی زربی است. این باشگاه بارسلونا از روبرتو دی زربی درخواست مربیگری درصورت خروج از براتون را داده است.

خلاصه خبر

دزربی برای جانشینی ژاوی در بارسلونا در نظر گرفته شده است.

بارسلونا تمایلی به پرداخت کامل بند فسخ 15 میلیون یورویی او ندارد.

سرمربی سابق ساسولو و شاختار دونتسک، مورد تحسین لیورپول نیز قرار دارد.

بارسلونا به دنبال روبرتو دی زربی است

گزارش جدید اسپانیا حاکی از آن است که بارسلونا تمایلی به رعایت بند آزادسازی 15 میلیون یورویی قرارداد روبرتو دزربی برای برایتون ندارد. او اگر بخواهد به کاتالونیا برود، باید با مبلغ کمتری مذاکره کند.

پس از اینکه ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل 2023/24 از سمت خود کناره‌گیری کند، غول کاتالان به دنبال سرمربی جدید است.

یکی از نام‌هایی که به کرسی داغ کاتالان‌ها مرتبط است، دی زربی است. این مربی از زمان پیوستن به برایتون در سپتامبر 2022، پیشرفت قابل‌توجهی را در برایتون ایجاد کرده است.

با این حال، اسپورت گزارش می دهد که در حالی که هیئت مدیره بارسلونا این مربی ایتالیایی را تحسین می کند، این باشگاه تمایلی به اعمال بند فسخ 15 میلیون یورویی او ندارد. بنابراین، او باید برایتون را متقاعد کند که این هزینه‌های را کاهش دهد.

شرط دی زربی برای حضور در بارسلونا

شرط دی زربی برای حضور در بارسلونا

دی زربی علاقه مند به مربیگری بارسلونا است. اما او به دنبال انتقال اجباری از برایتون نخواهد بود. مگر اینکه مطمئن باشد که هدف اصلی بارسلونا است. چیزی که هنوز اطلاع‌رسانی نشده است. بسیاری از مدیران دیگر برای این پست رقابت می‌کنند. نمایندگان بر سر این پست خالی با باشگاه در تماس بوده‌اند.

دزربی همچنین در لیست هفت نفره لیورپول از مدعیان جانشینی یورگن کلوپ است. او مانند ژاوی در پایان فصل پست خود را ترک خواهد کرد.

برایتون تحت مدیریت دی زربی بسیار قوی شده است. او آنها را در فصل گذشته به مقام ششمی لیگ برتر رساند و برای اولین بار به اروپا راه یافت.

مرغ دریایی‌ها در صدر گروه لیگ اروپا با حضور آژاکس، مارسی و آژاکس قرار گرفتند. آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر آ اس رم قرار گرفتند. در لیگ برتر، برایتون در حال حاضر هفتم است و پنج امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده ششم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *