بازگشت رونالدو از النصر به اروپا

بازگشت رونالدو از النصر به اروپا ، کریستیانو رونالدو بازیکن مطرح فوتبال دنیا که بعد از ناکامی از منچستر به النصر آمد. او که جام جهانی ناموفقی نیز در تیم ملی پرتغال داشت و حالا در النصر عربستان حضور دارد. شاید هیچ وقت فکرش را نیز نمی کرد که زمانی در فوتبال آسیا حضور پیدا کند. حالا در یک انتقال جنجالی به این باشگاه آمد و حتی رونالدو اولین بازی خودش را نیز انجام داد.

مقصد بعدی رونالدو از النصر به اروپا است

کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال معروف پرتغالی و دنیا که حالا به بازگشت بعد از النصر فکر می کند. به گزارش سایت ورزشی ، رونالدو که زمانی از منچستر جدا شد که با افت شدیدی مواجه شد. و حتی در رقابت های جام جهانی نیز نیمکت نشینی و کیفیت بد بازی اش نشان دهنده این فراز و نشیب فوتبالی بود. حالا در سال 2023 با مبلغ سالانه 173 میلیون پوند به خاورمیانه آمده است. تا به عنوان پردرآمدترین ورزشکار تاریخ دنیای فوتبال تبدیل شود و همچنین رقم انتقال او نیز رکورد شکست.

فوق ستاره باشگاه النصر و تیم ملی پرتغال در شرایطی در این باشگاه حضور پیدا کرده است که حتی چندان تمایل قلبی نداشت و بیشتر علاقه مند به بازی در اروپا بود. اما به دلیل اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود سرانجام تن به خواسته ثروتمندان عربی داد. حالا کریستیانو جزو بازیکنان تاریخ ساز و مطرح دنیای فوتبال است که توانست در اوج شهرت به لیگ عربستان برود.

مقصد بعدی رونالدو از النصر به اروپا است

برخی باشگاه های اروپایی خواهان کریس رونالدو بودند:

البته این چهره مطرح دنیای فوتبال زمانی که به النصر عربستان رفت، حتی مطرح شد که برخی باشگاه های اروپایی نظیر بایرن مونیخ، چلسی و ناپولی نیز خواهان به خدمت گرفتنش بودند. حالا بر خلاف تمام شایعات و خبرها رسما کریس در ریاض توپ می زند.

رونالدو بازیکن 37 ساله باشگاه النصر که بعد از حضور ناموفق در جام جهانی قطر 2022 و اشک ها و گریه ها بعد از حذف تیم ملی کشورش، باید تلاش زیادی کند تا به روزهای اوج خودش برگردد. اگر واقعا می خواهد دوباره در فوتبال اروپا حاضر شود باید شانس خودش را در این زمینه امتحان کند و کیفیت فوتبالی خود را بالا ببرد.

رودی گارسیا نیز در یک نظر جدید مدعی شد که رونالدو می خواهد قبل از خداحافظی و بازنشستگی از فوتبال دوباره با اروپا بیاید. رونالدو یکی از بازیکنان با کیفیت فوتبال که همیشه برای مدافعات مشکلاتی ایجاد می کند. حالا یکی از برترین چهره های فوتبال دنیا است. حتی سرمربی باشگاه النصر عربستان نیز از او تحت عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد. قطعا کریس نمی خواهد دوران حرفه ای خود را در باشگاه النصر تمام کند و علاقه دارد که از اروپا فوتبال خود را به اتمام برساند.

 

در ادامه می توانید ببینید:

کاپیتانی رونالدو در باشگاه النصر

mohamadnd
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *