برد النصر در اولین بازی رونالدو

در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ عربستان سعودی، جدال دو تیم النصر و تیم الاتفاق در ورزشگاه مرسول پارک که ورزشگاه خانگی تیم النصر عربستان نیز هست، برگزار شد. این اولین بازی رونالدو در تیم النصر بعد از بستن قرارداد طلایی اش با این این تیم عربستانی بود.

نوشته شده در ورزشی: در نهایت این بازی را النصر با نتیجه یک بر صفر علیه تیم الاتفاق توانست بدست بیاورد و هر سه امتیاز این بازی را به نفع خودش کسب کند.

برد النصر در اولین بازی رونالدو

بازی بین دو تیم در ساعت ۲۱ شب به وقت ایران به همراه شلوغی طرفداران این دو تیم برگزار شد.

برد النصر در اولین بازی رونالدو

این بازی یک بازی ساده برای رونالدو نبود.

این بازی نکته ای که به همراه داشت این بود که کریستیانو اولین بازی اش را دد ترکیب النصر عربستان انجام داد.

در اصل رونالدو ستاره دنیای فوتبال، بعد از جدا شدن از تیم منچستر یونایتد به تیم النصر عربستان سعودی پیوست، حالا او امشب در تاریخ ۲ بهمن اولین بازی اش را برای این تیم انجام داده است.

کریستیانو ستاره پرتغالی، در این بازی نتوانست گلی را به نفع تیم النصر بدست بیاورد.

در بازی او اینطور به نظر می رسید که گویی با فوتبال عربستان وفق پیدا نکرده است و هنوز به طور کامل با هم تیمی های خودش هماهنگ نبود و به شکلی این بازی در تیم النصر جریان داشت که نگاه میکردیم، در بعضی صحنه ها بازیکنان تیم النصر نمی‌توانستد توپ را به کریستیانو برسانند و این نشان می دهد هنوز زمان نیاز است تا ستاره پرتغالی بتواند قدرت خودش را در مستطیل سبز استفاده کند.

“تک گل النصر را در این بازی تالیسکا در دقیقه 31 به ثمر رساند و سه امتیاز را برای النصری را به دست آورد. النصر در این فصل به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ عربستان است و در حال حاضر با 33 امتیاز صدرنشین این لیگ است.”

تک گل النصر

تک گل النصر را در این بازی، بازیکن تیم النصر را تالیسکا در دقیقه ۳۱ با پاس گل السلیهیم به ثمر رساند و سه امتیاز برای النصر را به دست آورد.

 

sajjad
22 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *