بازیکنان با بیشترین کارت قرمز

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL) کدامند؟ ما در این مقاله قصد داریم، تا فوتبالیست هایی که بیشترین تعداد کارت زرد و قرمز را گرفته اند، معرفی کنیم. در لیستی که در این مقاله ارائه شده است، تعداد ده نفر از بازیکنان فوتبال با بیشترین دریافتی کارت های زرد و قرمز آورده شده است. در ادامه مقاله به معرفی این بازیکنان خواهیم پرداخت.

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

در متن زیر به ترتیب از بیشترین به کمترین کارت زرد و قرمزهایی که توسط بازیکنان فوتبال گرفته شده است، پرداخته ایم.

با ما همراه باشید تا این ده بازیکن که بیشترین تعداد کارت قرمز و زرد را در بازی ها گرفته اند، را با هم بررسی کنیم.

1-سرخیو راموس

سرخیو راموس 109 بازی در لیگ قهرمانان برای رئال مادرید انجام داده است که نتیجه آن 36 کارت بوده است: 34 کارت زرد، دو کارت قرمز متوالی. در مجموع، این مدافع سه سه بار اخراج شده است.

سرخیو راموس بازیکن فوتبالی است که بیشترین تعداد کارت قرمز و زرد را به خود اختصاص داده است. و از این بابت در این زمینه رکورددار است.

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)
بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

2. پل اسکولز

پل اسکولز در 124 بازی لیگ قهرمانان برای منچستریونایتد حضور داشت و 36 کارت دریافت کرد. مانند آلونسو، همه آنها زرد بودند و دو بار برای دو کارته شدن اخراج شد.

او دومین بازیکن فوتبال با بیشترین تعداد کارت های زرد و قرمز است.

3-ژابی الونسو

در 129 بازی لیگ قهرمانان اروپا برای رئال سوسیداد، لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ، ژابی آلونسو 34 کارت دریافت کرد که همه آنها زرد بودند. آنها دو بار منجر به اخراج برای دو کارته شدن شد.

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

4-گتوزو

جنارو گتوزو در 79 بازی لیگ قهرمانان اروپا برای آث میلان بازی کرد و در مجموع 29 کارت دریافت کرد(28 کارت زرد دریافت کرده است و همچنین یک کارت مستقیم قرمز دریافت کرده است.

حتما بخوانید: پنج فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

5-والتر ساموئل

والتر ساموئل 72 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای رم، رئال مادرید، اینتر و بازل انجام داد و 26 کارت دریافت کرد که همگی زرد بودند. او یک بار با دو کارته شدن از زمین اخراج شد.

بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)
بازیکنان با بیشترین کارت زرد و قرمز (UCL)

6-دنی آلوز

دنی آلوز 107 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن انجام داده. و در مجموع 26 کارت زرد دریافت کرده است. او هرگز در مسابقات اخراج نشده است.

7-کارلوس پویول

کارلس پویول،اسطوره بزرگ بارسلونا، 115 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. و 26 کارت گرفت: 25 کارت زرد و یک کارت قرمز مستقیم در اولین بازی او در لیگ قهرمانان.

8-مارک فن بومل

مارک فن بومل 76 بار در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پی اس وی آیندهوون، بارسلونا، بایرن مونیخ و آث میلان به میدان رفت. و 25 کارت دریافت کرد: 24 کارت زرد و یک کارت قرمز مستقیم. او در مجموع دو بار اخراج شد.

9-داریجو سرنا

داریجو سرنا، اسطوره شاختار دونتسک، 63 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده. و 24 کارت دریافت کرده است که همگی زرد بوده اند (که منجر به یک اخراج برای دو کارت زرد شد).

حتما بخوانید: بیوگرافی پپ گواردیولا | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی و ناگفته ها

10_پپه

په په که دو بار در دوران حرفه ای خود در لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد. در مجموع 24 کارت دریافت کرده است که از این تعداد 23 کارت آن زرد بوده و همچنین یک قرمز مستقیم دریافت کرده است.- در 95 بازی برای پورتو، رئال مادرید و بشیکتاش در این رقابت ها گرفته است. در انتهای این لیست از بازیکنان فوتبال با بیش ترین دریافتی کارت زرد و قرمز ، پپه قرار دارد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Sara
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *