بازی دوستانه و جنجالی پرسپولیس و سپاهان

بازی دوستانه و جنجالی پرسپولیس و سپاهان ، در یک بازی کاملا دوستانه میان تیم های سپاهان و پرسپولیس که به جنجال ختم شد. این بازی که اصلا خبری از یک بازی معمولی و دوستانه ای نبود و با کری و هیجان بالایی برخوردار بود. این بازی که با تساوی دو – دو پایان یافت و این نشان می دهد که رقابت در لیگ برتر امسال خیلی حساس است.

بازی دوستانه سپاهان و پرسپولیس جنجالی شد

به گزارش سایت”ورزشی” با تساوی های خسته کننده و بدون گل در چارچوب لیگ برتر، اینبار دو تیم مطرح ایران توانستند در یک رقابت دوستانه با هیجان بالا و گل فراوان بازی را به پایان برسانند

تیم پرسپولیس که در هفته بعد با استقلال یک دربی مهم برگزار می کند. به همین خاطر یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است تا با بیشترین آمادگی راهی این رقابت شود. او که می خواهد تیمش را در صدر جدول حفظ کند. حالا با داشتن نفرات کامل از بازیکنانش می خواهد در مقابل استقلال تهران از آمادگی بالا برخوردار باشد.

بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در رقابت دوستانه
بازی دوستانه پرسپولیس و سپاهان

بازگشت ملی پوشان و در اختیار داشتن تمامی نفرات

خب همانطور که مستحضر هستید تیم ملی کشور عزیزمان در جام جهانی حذف شد و به خانه برگشتند. حالا فرصت خوبی برای یحیی گل محمدی است که با نفرات اصلی و ترکیب مناسب تیمش را در رقابت های لگ برتر همراه کند.

بازیکنان زیر جزو نفرات اصلی در ابتدای بازی پرسپولیس سپاهان بودند

  • علیرضا بیرانوند
  • مرتضی پورعلی‌گنجی
  • گئورگی گولسیانی
  • دانیال اسماعیلی‌فر
  • وحید امیری
  • سعید صادقی
  • مهدی ترابی
  • کمال کامیابی نیا
  • میلاد سرلک
  • شیخ دیاباته
  • یورگن لوکادیا

یحیی سعی کرد از هر چهار ملی پوش خودش که در رقابت های جام قطر شرکت داشتند و در اختیار کارلوس کی روش بودند. در این مسابقه نیز استفاده نماید. یحیی در این مسابقه از وحید امیری در دفاع چپ استفاده کرد. کادر فنی تصمیم گرفت در این رقابت از دو مهاجم خارجی خودش در مقابل سپاهان استفاده کند. پرسپولیسی ها در نیمه اول به خواسته های خود نرسیدند.

در ادامه در سه وقت دو تا 40 دقیقه ای و یک تایم 35 دقیقه ای بازی برگزار شد. کاهش زمان در نیمه سوم، باعث بررسی شرایط بدن دو تیم بود که کادر فنی نمی خواست بیشتر فشار روی بدن بازیکنان بیاید. البته به سپاهان نسبت به اعلام پنالتی و ده نفره و اخراج شدن آنها نیز بستگی داشت.

سپاهان توانست در دو وقت با برتری در مقابل پرسپولیس دست پیدا کند. البته شهریار مغانلو در بتدا روی کات بک توانست از شش قدم و با پای چپ دروازه علیرضا بیرانوند را با ضربه محکم باز نماید. مهاجم قبلی پرسپولیس اما در وقت دوم نیز باز دروازه علیرضا را باز کرد و جزو ستاره های تیم سپاهان در این مسابقه بود.

اخراج بازیکن سپاهانی
کارت زرد برای تیم سپاهان در بازی دوستانه با پرسپولیس

تغییرات یحیی گل محمدی در وقت دوم بازی دوستانه

البته یحیی مربی باهوشی است. او برای وقت دوم دست به تغییرات در ترکیب تیمش زد. مهمترین تعویض بازی نیز کمال کامیابی نیا و وارد شدن سینا اسد بیگی به زمین بازی بود. کمال در وقت اول نمایش خوبی نشان داد. او که برای سرما خوردگی اش به استراحت زیادی نیاز دارد بنا به نظر کادر فنی تعویض شد. کمال کامیابی نیا بعد از تعویض نیز به منزل رفت تا روند درمان بیماری سرماخوردگی اش پیگیری شود.

یکی از نکات مهم این بازی در ترکیب پریسپولی بازگشت میلاد سرلک بود. زوج کمال و میلاد فرصت دو وقت را پیدا کردند. او که قبل از جام قطر دچار آسیب شد و یکی از علت های اصلی حذفش از لیست کی روش بود. حالا او در آستانه دربی تهران، امکان حضور طولانی در بازی سپاهان را داشت و مشخص شد که مشکلی از بازی بعدی لیگ برتر ندارد.

فرصت به ملی پوشان توسط یحیی گل محمدی

گل محمدی در این بازی به ملی پوش هایی نظیر بیرانوند نیز در دو بازه زمانی 40 دقیقه ای فرصت حضور دارد. علیرضا که خودش را برای بازی دربی مقابل استقلال آماده کرده و از دوران جام جهانی و مصدومیتش فاصله گرفته است. حالا او در این بازی دو گل از شهریا دریافت کرد و باید ببینیم که چه نمایشی از او در برابر تیم استقلال خواهیم دید.

یورگن لوکادیا
یورگن لوکادیا مهاجم گلزن تیم پرسپولیس

وقت سوم بازی دوستانه سپاهان پرسپولیس

بازی دوستانه و جنجالی پرسپولیس و سپاهان با حضور مدیران دو تیم در آزادی تهران برگزار شد. در وقت سوم نیز یحیی تغییرات زیادی را انجام داد و عالیشاه را وارد زمین کرد که توانست این تیم را از شکست مقابل حرف قدرتمند در مسابقه تدارکاتی نجات دهد. عبدی نیز که یک مهاجم حیاتی و گلزن سرخپوشان است وارد زمین شد. در این بازی او توانست یک پاس گل دهد و حامد پاکدل نیز با گلر سپاهان تک به تک شد و گل اول را بنام خودش ثبت نمود.

همچنین در ادامه یک صحنه جنجالی شکل گرفت. امید عالیشاه که با ارسال خودش مهدی عبدی را در یک شرایط گلزنی با سر قرار داد. حالا داور با شارژ سپاهان روبرو شد و یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام نمود. ضربه پنالتی با اعتراضات زیادی همراه شد و انگار که یک بازی دوستانه نبود و حساسیت زیادی برای هر دو تیم داشت. اعتراض های بازیکنان سپاهان باعث اخراج آریا یوسفی شد و سپاهان پنج دقیقه آخر بازی را 10 نفره ادامه داد. ضربه پنالتی را سیامک نعمتی به گل تبدیل کرد تا بازی 2-2 مساوی شود. حالا پرسپولیس با انگیزه فراوان به سراغ دربی حساس لیگ برتر 1401 می رود.

این مسابقه به پایان رسید و مدیریت دو تیم نظیر رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و محمد محمدی معاون وی برای تماشای بازی حضور داشتند.

آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *