گرت ساوتگیت به ماندن انگلیس پس از خروج از جام جهانی اشاره کرد

گرت ساوتگیت و ماندن در تیم ملی انگلیس پس از خروج از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در روز شنبه، درباره آینده خود در انگلیس تردید ایجاد کرده است. او به روسای خود در اتحادیه فوتبال انگلیس گفته است که قبل از بحث درباره آینده خود با آنها به مدتی فکر می کند.

با توجه به اینکه گرت ساوتگیت نقش خود را به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس در نظر گرفته است، در مورد صحبت هایی گفته شده است که نشان می دهد. او هنوز قصد دارد در یورو 2024 بماند.

گرت ساوتگیت و ماندن در تیم ملی انگلیس پس از شکست انگلیس در مقابل فرانسه

پس از شکست انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه. ساوت گیت با تعدادی از بازیکنانی که در این مسابقات حضور زیادی نداشتند یا اصلاً حضور نداشتند صحبت کرد. تا به آنها اطمینان دهد که هنوز بخشی از برنامه های او هستند برای تیم رو به جلو.

قبل از اینکه تیم قطر را ترک کند و علیرغم ناامیدی از حذف شدن، سرمربی می خواست شخصاً با آن دسته از بازیکنانی صحبت کند. که ممکن است احساس می کردند نیازهای لازم را ندارند – و به آنها در مورد آینده اطمینان دهد.

این واقعیت که سرمربی می خواست به برخی از بازیکنان حاشیه ای تیم در مورد آینده آنها در انگلیس مشاوره دهد، در حالی که آینده خودش بسیار نامشخص است، بسیار مهم است.

سوال واضح این خواهد بود: چرا ساوتگیت سعی می کند به بازیکنانی مانند جیمز مدیسون، ترنت الکساندر-آرنولد، کانر کودی، کانر گالاگر و دو دروازه بان استفاده نشده، نیک پوپ و آرون رمزدیل اطمینان دهد که آنها هنوز نقشی برای بازی در انگلیس دارند. ، اگر خود مدیر قصد استعفا داشت؟

اگر او در مورد جدایی جدی است، نمی تواند چنین تضمین هایی را به بازیکنانی ارائه دهد. که در آن صورت به دنبال تحت تاثیر قرار دادن سرمربی جدید انگلیس هستند.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم انگلیس و همسرش
گرت ساوتگیت سرمربی تیم انگلیس و همسرش

ساوتگیت آخرین بار روز شنبه پس از شکست انگلیس مقابل فرانسه با رسانه ها صحبت کرد.

او گفت: “این مسابقات چیزهای زیادی را از شما می گیرد و من به زمان نیاز دارم تا فکر کنم. ما این کار را بعد از هر تورنمنت انجام داده ایم و این کار درستی است.”

او افزود: “نمی‌خواهم چهار، پنج ماه پیش خط باشم و فکر کنم تماس اشتباهی گرفته‌ام. خیلی مهم است که همه این اشتباه را انجام دهند.”

او به روسای خود در اتحادیه فوتبال انگلیس گفته است که قبل از بحث درباره آینده خود با آنها به مدتی فکر می کند.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *