بازی های Carabao Cup

بازی های Carabao Cup ؛ دن برن، نیوکاسل را نزدیک به پایان دادن به خشکسالی جام حذفی می کند، برندان راجرز برای تازه کردن لستر خسته کننده به کمک نیاز دارد، خط قرمز مارکوس راشفورد برای منچستریونایتد ادامه دارد و بازسازی اریک تن هاگ همچنان به سرعت ادامه می یابد.

بازی های Carabao Cup |شبی بود که دن برن هرگز فراموش نخواهد کرد.

لحظه‌ای مناسب که واقعاً یکی از لحظات نیوکاسل بود که به سال‌های متمادی صدمه در میان هواداران در مورد دویدن جام پایان داد.

باشگاهی به اندازه آنها باید میراث جام حذفی بیشتری نسبت به غرفه های موجود در کتاب های تاریخ داشته باشد.

گل برن آنها را راهی اولین نیمه نهایی از سال 2005 کرد و به هفت شکست متوالی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه پایان داد. بازی های Carabao Cup

نیوکاسل 2-0 لستر – گزارش بازی و نکات مهم نحوه صف آرایی تیم ها | آمار مسابقات

او در مورد گل خود گفت: “وقتی در سکوی شرقی نشسته ام، همیشه به زدن آن گل در مقابل دروازه گالو گیت فکر کرده ام – خانواده من نیز در آن گوشه هستند، بنابراین فوق العاده بود.

بازی نیوکاسل و لستر
بازی نیوکاسل و لستر

من دوست دارم در این موقعیت مانند شما بازی کنم باید بیشتر به جلو بمباران کنید. تماشای مردی به اندازه من که در آن خط بالا و پایین می‌رود، باید سرگرم‌کننده باشد.”

همانطور که ادی هاو گفت، برن برای یک مرد بزرگ بسیار خوب حرکت می کند – در داخل و خارج از زمین رقص.

او از زمان پیوستن به برایتون در ژانویه سال گذشته نیز شایسته این لحظه است. بسیاری از مردم، حتی خود او، فکر نمی کردند که با چنین ثروتی که در اختیار نیوکاسل است. بازی های Carabao Cup

 او تبدیل به یک ستون اصلی در دفاع به خصوص بازی در پست دفاع چپ می شود

با این حال، او از اولین بازی خود در ماه فوریه، 33 بازی از 34 بازی لیگ برتر را آغاز کرده است.

نیوکاسل با حضور او در کنار تیم، میانگین دو امتیاز در هر بازی را به دست آورده است و می تواند بهترین دفاع را در این فصل لیگ برتر داشته باشد.

Burn بخش بزرگی از آن واحد است، اما علیرغم قوام بسیار زیادش، تا حد زیادی در خارج از Tyneside خوانده نشده است.

او ممکن است دفاع چپ ارتدوکس شما نباشد اما بهتر از قهرمان محلی نیوکاسل در اطراف وجود ندارد. بازی های Carabao Cup

راجرز اگر شانسی برای تازه کردن لستر داشته باشد به حمایت نیاز دارد

برندان راجرز در مقدمه شکست لستر مقابل نیوکاسل گفت: فکر می کنم مربی شایسته ای هستم، اما جادوگر نیستم. “اگر به هزینه خالص ما از زمانی که من اینجا هستم نگاه کنید، حدود 10 میلیون پوند در سه سال و نیم خواهد بود.”

برندن راجرز
برندن راجرز

او اشتباه نمی کرد. یک خستگی در مورد لستر در سنت جیمز پارک وجود داشت که نشان می داد این تیمی بود که مسیر خود را طی کرده بود و نیاز به تجدید نظر داشت.

هیچ جیمز مدیسون از زمان شروع مجدد نشان نداده است که چقدر به او متکی هستند، و به نظر می رسد سن در نهایت به جیمی واردی در این فصل رسیده است.

برای مدت طولانی او طلسم و گلزن قابل اعتماد لستر بوده است، اما در نتیجه 2-0، بازیکن تعویضی دو فرصت عالی را از دست داد تا سعی کند تیمش را به بازی مساوی بازگرداند.

او این هفته 36 ساله می شود و عملکرد پاتسون داکا در 64 دقیقه اول نشان می دهد که آنها هنوز در جستجوی جایگزینی برای او هستند.

راجرز کارهایی برای انجام دادن دارد و اگر بخواهد فاکس ها را به تهدیدی تبدیل کند که چند فصل پیش بودند، به حمایت نیاز دارد. بازی های Carabao Cup

حتما بخوانید: بیوگرافی پپ گواردیولا | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی و ناگفته ها

ده نکته که ثابت می کند که گواردیولا در این باره درست می گوید

این تاریخی است که هواداران منچستریونایتد در دفترچه خاطرات خود ثبت خواهند کرد، زیرا روند تجدید حیات تیم آنها تحت رهبری اریک تن هاگ همچنان در حال افزایش است.

گواردیولا
گواردیولا

ممکن است زود باشد، به خصوص با توجه به اینکه منچسترسیتی هنوز در این رقابت ها حضور دارد، اما لازم است یک فرد شجاع در برابر قهرمانی یونایتد در جام کارابائو در ماه آینده شرط بندی کند.

آنها ممکن است فقط چارلتون را شکست دهند، تیمی که در رده دوازدهم در رده سوم فوتبال انگلیس قرار دارد، اما اکنون هشت برد متوالی در تمام رقابت ها برای تیم تن هاگ است.

این 9 پیروزی متوالی در اولدترافورد است. به طور غیرمنتظره ای، یونایتد در هفته های اخیر خود را به رقابت قهرمانی لیگ برتر کشاند و در سه رقابت جام حذفی زنده ماند. بازی های Carabao Cup

منچستریونایتد 3-0 چارلتون – گزارش بازی و نکات مهم نحوه صف آرایی تیم ها | آمار مسابقات

تن هاگ با آژاکس شش جام از جمله سه قهرمانی Eredivisie به دست آورد.

اما هدایت یونایتد به قهرمانی در جام کارابائو در اولین کمپین خود به عنوان یکی از بهترین دستاوردهای او محسوب می شود و همچنین نباید دست کم گرفت.

این می تواند کاتالیزوری برای ظروف نقره ای مهم تر باشد. به هر حال، این اولین افتخار بزرگ پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچسترسیتی بود. او از آن زمان تاکنون هشت بار دیگر برنده شده است. بازی های Carabao Cup

موفقیت در ومبلی همچنین می تواند دست تن هاگ را تقویت کند

و یادآور پیشرفت او از زمان هدایت یونایتد در تابستان گذشته باشد. نرخ برد او پس از 27 بازی 74 درصد قابل توجه است – بهتر از گواردیولا پس از همین تعداد بازی با سیتی – و این در حالی است که تن هاگ در دو بازی ابتدایی خود در ماه آگوست شکست خورد. او قبلاً در طول سلطنت کوتاه خود تماس های بزرگی برقرار کرده است. تا کنون، آنها ثابت شده اند.

بازی منچستریونایتد و چارلتون
بازی منچستریونایتد و چارلتون

هنوز راه درازی در این فصل بی سابقه باقی مانده است

اما زیر نظر مرد هلندی دقیق و بیهوده، یونایتد در نهایت به نظر می رسد که بتواند به خشکسالی قهرمانی شش ساله خود پایان دهد.

گواردیولا در ماه اکتبر گفت: یونایتد در حال بازگشت است. پس از 15 برد در 18 بازی پس از شکست 6-3 در اتحاد، تن هاگ ثابت می کند که همکار قدیمی خود درست است.

دیدار روز شنبه لیگ برتر بین دو باشگاه منچستر اکنون بسیار دشوارتر است. بازی های Carabao Cup

دن سانسوم

رشفورد سرخ‌پوش هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد

با 8 برد متوالی، ناگفته نماند که منچستریونایتد در حال حاضر در فرم درخشانی قرار دارد.

البته اخیراً بازی‌های فوق‌العاده‌ای در سراسر زمین وجود داشته است، اما یک مرد با شایستگی تمام عناوین اخبار را به خود اختصاص داده است. بازی های Carabao Cup

مارکوس راشفورد از زمانی که این بازیکن 25 ساله از جام جهانی بازگشته است، مانند یک مرد تسخیر شده عمل کرده است.

راشفورد اکنون در هر یک از شش بازی اخیر خود گلزنی کرده است، با هفت گلی که از زمان شروع مجدد، بیشترین تعداد گل‌هایش را در بین بازیکنان لیگ برتری داشته است.

دبل او مقابل چارلتون به این معنی است که او اکنون در هشت بازی متوالی در اولدترافورد نیز گلزنی کرده است.

و اولین بازیکنی است که از وین رونی بیش از یک دهه پیش به این موفقیت دست یافته است.

فوروارد مطمئناً بی باکی را که در فصل گذشته در تلاش برای افزایش قدرت بود، دوباره کشف کرده است، که در بازی جایگزین او در برابر ادیکس برجسته شد.

او در نیم ساعتی که بازی کرد، فقط 10 لمس توپ داشت، اما این نگرانی را از بین برد که تیم خوش شانس لیگ یک به اندازه کافی برای انجام ضربات پنالتی با دو پایان جالب که پیروزی را در زمان عادی، مهر و موم شد، از بین برد. با یک خط امتیاز کمی چاپلوس.

رشفورد اعصاب خود را حفظ کرد و در دقیقه 90 برای اولین بار از اشلی مینارد بروئر هجوم برد. و سپس از VAR کامل استفاده نکرد و پس از یک توپ هوشمند از کازمیرو، علیرغم اشاره به آفساید در زمان آماده سازی، از VAR استفاده نکرد تا به خانه ضربه بزند. .

در این حالت، هیچ کس نمی تواند او را لمس کند – و طرف ده هاگ از تمام مزایای آن بهره می برد. بازی های Carabao Cup

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

raha36
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *