بدترین خرید تاریخ یونایتد؛ 95 میلیون یورو آتش زده شد!

بدترین خرید تاریخ یونایتد بدون گل زده و پاس گل در فصل جاری، آنتونی 95 میلیون یورویی، به خوبی هر یورو هزینه‌اش را به باد داده است. این نشان می‌دهد که می توان به او لقب بدترین خرید تاریخ منچستریونایتد را داد.

بدترین خرید تاریخ یونایتد و 95 میلیون یورو برای هیچ!

به گزارش «ورزشی»، ستاره برزیلی در منچستریونایتد به حاشیه کامل رفته است. این وینگر برزیلی در کل فصل در لیگ برتر، هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرده است.

آمار او ثابت می‌کند که او یکی از بدترین خریدهای تاریخ منچستریونایتد است. آنتونی دو فصل پیش با رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو از آژاکس خریده شد. اما او حتی به اندازه یک بازیکن معمولی نیز عمل نکرده است.

این برزیلی مورد غضب اریک تن هاخ نیز است. از آغاز سال 2024، او تقریبا هیچ حضوری در بازی‌های تیم خود نداشته است. در 6 بازی لیگ برتر، در 2 بازی او کاملا نیمکت نشین بود. در 3 بازی دیگر نیز در وقت های اضافه راهی میدان شد. حتی مصدومیت‌های متعدد مهاجمین این تیم، باعث نشده او دقایقی بیشتری نصیبش شود.

آمار بد حضور در ترکیب

آمار بد حضور در ترکیب

در غیاب هویلوند و مارسیال، عمری فورسون جوان جلوتر از آنتونی در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد. این بازیکن جوان مقابل فولام از ابتدا وارد میدان شد. اما آنتونی فقط یک دقیقه بازی کرد. در تمام سال 2024 او رکورد افتضاح 49 دقیقه در چهار بازی را دارد.

صفر گل در 20 بازی این فصل در لیگ برتر. او فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند. آنتونی سال قبل هم درخشان نبود (4 گل در 25 بازی، 10 گل در تمام مسابقات). اما نسبت به فصل جاری پرانرژی تر و متعهدتر به نظر می‌رسید.

حالا او سایه بازیکنی است که در تابستان 2022 برای یونایتد 95 میلیون یورو هزینه برداشت. صفر گل و صفر پاس گل در فصل جاری برابر 24 گل و 22 پاس گلش که در آخرین فصل حضورش در آژاکس، بسیار در ذوق می‌زند.

Pooria
28 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *