بنزما از عربستان رفت! / کریم، فراری از جنجال‌ها

بنزما از عربستان رفت!پس از شکست مفتضحانه با النصر، اثری از کریم بنزما نیست. او در تمرین تیمش شرکت نکرده است. اما ماجرا چیست؟

بنزما از عربستان رفت؟

به گزارش «ورزشی»، حواشی پیرامون کریم بنزما در الاتحاد بالا گرفته است. پس از دیدار مقابل النصر که با شکست مفتضحانه پنج بر دو ببرهای شهر جده به پایان رسید، کریم بنزما آماج حملات قرار گرفت. پس از شدت حملات این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت تا حساب اینستاگرام خود را غیر فعال کند.

اما انتقادها از بنزما فقط بخاطر این دیدار نیست. الاتحاد در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی نشان داده است. آنها در سه بازی متوالی اخیر خود شکست خورده‌اند. آنها از جام جهانی باشگاه‌ها حذف شدند. سپس برابر الرائد و بعد در برابر النصر مغلوب شدند. مدافع عنوان قهرمانی، فصل بدی را سپری می‌کند.

اکنون خبر رسیده است که مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی جدید الاتحاد، برای مسابقه امروز برابر الطائی از هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، کریم بنزما را به علتی نامعلوم از ترکیب اصلی کنار گذاشته است.

علت غیبت عجیب بنزما چیست؟علت غیبت عجیب بنزما چیست؟

منابع آگاه فاش کردند که کریم بنزما، پس از شکست مفتضحانه برابر النصر، در هیچ یک از تمرینات تیم شرکت نکرده است. به همین خاطر آقای گایاردو به ناچار تا او را از لیست تیم خط بزند.

بازیکنان الاتحاد بعد از دیدار برابر النصر و باخت سنگین 5 بر 2، استراحت نکردند. تیم اصلی روز چهارشنبه تمرین ریکاوری را انجام داد و تمرین روز پنجشنبه تمرین اصلی برای مقابله با اطائی بود.

به گزارش همین منابع، دلیل عدم شرکت این بازیکن هنوز نامشخص است. بنزما در دیدار مقابل النصر مصدوم نشد. اما پس از حواشی بعد از آن شکست نیز حساب اینستاگرامی خود را از دسترس خارج کرده است. بنابراین احتمالا مشکلات داخلی بالا است.

این منابع تایید کردند این برای اولین بار نیست که بنزما برخی از تمرینات تیم را شرکت نمی‌کند. زیرا در دوره‌ای که نونو سکان هدایت الاتحاد را بر عهده داشت، ستاره‌ی فرانسوی چندین بار این کار را تکرار کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *