زندگینامه ریاض محرز و همسرش

بیوگرافی ریاض محرز (Riyad Mahrez) و همسرش  را در این بخش از سایت به دوست داران این بازیکن ارائه کرده ایم. امروز در ورزشی داستان کامل یک نابغه فوتبال را ارائه می دهیم که با نام مستعار “جواهر الجزایر” شناخته می شود.

نسخه ما از بیوگرافی و داستان کودکی ریاض محرز گزارش کاملی از رویدادهای قابل توجه از دوران کودکی او تا به امروز را برای شما به ارمغان می آورد. تجزیه و تحلیل بیوگرافی ریاض محرز شامل داستان زندگی او قبل از شهرت، حقایق رابطه، زندگی خانوادگی و بسیاری از حقایق ناشناخته خارج زمین در مورد او می شود.

بله، همه در مورد توانایی های او می دانند اما تعداد کمی زندگینامه ریاض محرز را خوانده اند که بسیار جالب است. اکنون، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم.

بیوگرافی ریاض محرز | داستان کودکی ریاض محرز | زندگی اولیه و پیشینه خانواده

برای شروع بیوگرافی، ریاض کریم محرز در بیست و یکمین روز از فوریه 1991 در سارسل فرانسه به دنیا آمد. طالع او، ماهی است. ریاض از مادر الجزایری / مراکشی خود حلیمه محرز و پدرش احمد محرز متولد شد.

ریاض محرز که بزرگ می شد، به طور منظم تعطیلات خود را در الجزایر می گذراند. او در میان خشونت در سارسل فرانسه بزرگ شد. سارسل به دلیل خشونت، خرید و فروش مواد مخدر، جامعه مهاجران و بیکاری مزمن مشهور است.

والدین ریاض اطمینان حاصل کردند که پسرانشان از ترس قربانی نشدن در خانه‌شان پشت قفل و کلید می‌مانند.

سارسل نیز محله ای مهاجرپذیر است که فوتبالیست های مهاجر مسلمانی را تولید کرده است. نمونه ای از آن زین الدین زیدان است. استعداد زیدان به ریاض انگیزه داد تا فوتبال را شروع کند.

اما در اصل، این پدرش احمد بود که عشق پسرش به بازی را بیشتر برانگیخت. برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود، او حضور ثابتی در پیشرفت فوتبال پسرش داشت. احمد حتی در هر بازی او را همراهی می کرد.

وقتی محرز پانزده ساله بود، پدرش بر اثر سکته قلبی درگذشت. این ضربه سختی به او زد. او می گوید:

بعد از مرگ پدرم جدی‌تر شدم. این زمانی بود که همه چیز برای من شروع شد.

او عهد کرد که این کار را به عنوان یک حرفه برای احترام به پدرش ادامه دهد. محرز مرگ پدرش را به عنوان “شروع” کار خود توصیف می کند. او به جای عقب نشینی در غم و اندوه، از این تراژدی استفاده کرد تا در مورد فوتبال “جدی تر” باشد.

حتی زمانی که او خودش را هل داد، چالش‌ها پیش آمد. ریاض محرز در دوران جوانی خود از لحاظ بدنی خیلی اوضاع خوبی نداشت.

حتما بخوانید: بیوگرافی پپ گواردیولا | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی و ناگفته ها

فیزیک نامناسب ریاض محرز

مربیان دوران نوجوانی او یک بار به او گفتند که به دلیل ظاهر لاغر و باریکش هرگز در فوتبال موفق نخواهد شد. آنها او را “بیش از حد لاغر” برای بازی فوتبال حرفه ای می دانستند.

این بازیکن الجزایری یک بار بیان کرد: «آنها گفتند من خیلی لاغر هستم و همه مرا با تنه به کنار می زنند. من تکنیک خوبی داشتم ولی از نظر بدنی خیلی قوی نبودم. و سریع  هم نبودم اما همیشه سخت کار کردم.»

اولین روزها فوتبالی ریاض محرز
اولین روزها فوتبالی ریاض محرز

حقایق بیوگرافی ریاض محرز |غلبه بر بد شانسی

با وجود اینکه ریاض بسیار ضعیف بود، هرگز تسلیم نشد. در عوض، او یاد گرفت که مسئولیت ناکامی هایش را در زمین بپذیرد. او چیزی را توسعه داد که بزرگتر از تکنیک بود. جرات، جسارت و شخصیت.

محرز 19 ساله چهار سال پس از مرگ پدرش، با باشگاه فوتبال کیمپر، تیمی در رده هفتم فوتبال فرانسه، قرارداد امضا کرد.

در تیم کیمپر، محرز با ماتیاس پوگبا، برادر پدیده فوتبال فرانسوی پل پوگبا بازی کرد.

با پیشرفت او در کویمپر، هم پی اس جی و هم مارسی می خواستند او را به خدمت بگیرند، اما این نوجوان آنها را رد کرد.

او به جای امضای قرارداد برای PSG، به سطح دوم  و تیم لو هاور رفت تا بازی خود را توسعه دهد. محرز ترجیح داد به جای پیوستن به یک برنامه توسعه، با باشگاهی قرارداد ببندد که در آن بتواند با تیم اصلی بازی کند.

ریاض محرز در لستر سیتی
ریاض محرز در لستر سیتی

حتما بخوانید: بیوگرافی کاکا و همسران | زندگی شخصی+حقایق جالب

سفر به لستر

یک روز سرنوشت ساز، وحید، برادر بزرگ و مدیر ریاض، به او از علاقه لسترسیتی برای جذب او اطلاع داد. تیمی که احتمال بیشتری وجود داشت که مورد علاقه او قرار گیرد.

محرز با شنیدن نام “لستر” فکر کرد که برادرش در مورد یک تیم راگبی صحبت می کند. در آن زمان، لستر هنوز در لیگ چمپیونشیپ و خارج از فوتبال لیگ برتر انگلیسی بود.

فقط تعداد کمی از وجود این باشگاه اطلاع داشتند. از برادر بزرگش اطاعت کرد و چمدان هایش را بست. در ژانویه 2014، محرز با تیم انگلیسی لسترسیتی قرارداد امضا کرد.

او به آنها کمک کرد تا قهرمانی را کسب کنند، که باعث شد در پایان اولین فصل حضورش به لیگ برتر صعود کنند.

مسیر غیرمتعارف او برای ستاره شدن زمانی بود که او در فصل 2015 / 2016 عنوان لیگ برتر فوتبال انگستان را برای این باشگاه به دست آورد. شاید دراماتیک ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس.

در لستر، او اولین بازیکن الجزایری و آفریقایی بود که جایزه بهترین بازیکن فوتبال انگلیس را دریافت کرد.

حتما بخوانید: بیوگرافی پابلو گاوی و ماجرای رابطه او با پرنسس اسپانیا

ریاض محرز و همسر و فرزندان

محرز در سال 2015 با دوست دختر انگلیسی خود، ریتا جوهال، ازدواج کرد. او در تابستان قبل از اینکه آینده حرفه ای خود را به روباه ها واگذار کند، با این زن انگلیسی ازدواج کرد.

ریاض محرز به اتفاق خانواده
ریاض محرز به اتفاق خانواده

در واقع، او یک تیرانداز تیزبین در خارج از زمین است. دختر آنها در همان سال 2015 به دنیا آمد که او ازدواج کرد.

ریتا در زمان نگارش این مقاله در حال حاضر مادر دو فرزند است. شوهر الجزایری او فاش کرده است که او دیگر مرد کامل خانواده است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *