مسعود اوزیل بیوگرافی و زندگینامه

بیوگرافی مسعود اوزیل ( Mesut Özil ) متولد ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸بوده و بازیکن فوتبال اهل آلمان است.این هافبک آلمانی در جام جهانی فوتبال 2010 و سه سال حضورش در رئال مادرید اسپانیا به عنوان یکی از ستاره های در حال ظهور فوتبال ظاهر شد.

زندگینامه مسعود اوزیل
زندگینامه مسعود اوزیل

بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش

مسوت اوزیل پس از شروع فوتبال حرفه‌ای خود با باشگاه شالکه 04، در جام جهانی 2010 به عنوان یک هافبک ستاره برای اس وی وردربرمن و تیم ملی آلمان ظاهر شد. اوزیل قبل از اعلام انتقال خود به آرسنال انگلستان، موفقیت های بین المللی خود را در نقش برجسته در رئال مادرید به نمایش گذاشت. در سال 2013.

مسعود اوزیل امینه
مسعود اوزیل امینه

حتما بخوانید: بیوگرافی عزت الله پورقاز | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر

اوایل زندگی

مسعود اوزیل بازیکن فوتبال در 15 اکتبر 1988 در گلزنکرخن آلمان به دنیا آمد. نوه یک مهاجر ترکیه ای، مهارت های فوتبال خود را در کنار دوستانش در “قفس میمون ها”، یک زمین محلی که با نرده ها احاطه شده است، توسعه داد. پس از بازی برای یک سری برنامه های کوچکتر برای جوانان، در سال 2005 به خط لوله باشگاه شالکه 04 گلزنکرخن پیوست.

بیوگرافی کامل مسعود اوزیل به همراه تصاویر با همسرش
بیوگرافی کامل مسعود اوزیل به همراه تصاویر با همسرش

مسعود اوزیل ستاره در حال ظهور

اوزیل در سال 2006 به عضویت تیم بزرگسالان شالکه و تیم ملی جوانان آلمان درآمد، اما با وجود استعدادهای امیدوار کننده‌اش، در سال 2008 به وردربرمن منتقل شد. و پاس‌های خلاقانه که به قهرمانی وردربرمن در جام DFB و سوپرکاپ DFL 2009 کمک کرد.

تحسین بین المللی

اوزیل در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا در سال 2009 برای آلمان درخشید و به خاطر گل و دو پاس گل خود در پیروزی 4-0 در فینال مقابل انگلیس، افتخارات مرد مسابقه را به دست آورد. صعود او پس از انتخاب به تیم جام جهانی 2010 ادامه یافت، جایی که او توانایی های همه جانبه قابل توجه خود را به نمایش گذاشت. اوزیل یک گل زد و چندین پاس گل داد تا آلمان به مقام سوم دست پیدا کند و به این ترتیب او را در بین 10 نامزد جایزه توپ طلای مسابقات به دست آورد.

این اجرا اوزیل را از یک استعداد امیدوارکننده به یک ستاره با حسن نیت تبدیل کرد. او در آلمان به‌عنوان «مولتی‌کلتی‌کر» مورد تحسین قرار گرفت و به‌خاطر این که اولین بازیکن تیم ملی از یک پیشینه مهاجر بود که از چنین موفقیت‌های بین‌المللی برخوردار بود، تجلیل شد. او همچنین توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را به خود جلب کرد. پس از انتقال به باشگاه معتبر رئال مادرید اسپانیا در سال 2010، این هافبک با ماشین گلزنی کریستیانو رونالدو تیم شد. تا رئال را به عنوان قهرمانی لیگ و پیروزی در کوپا دل ری و قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا سوق دهد.

حتما بخوانید: بیوگرافی پله ستاره فوتبال برزیلی جهان با تصاویر

همسر مسود اوزیل کیست؟

همسر مسعود اوزیل
همسر مسعود اوزیل

در سپتامبر 2013، اوزیل با اعلام خبر انتقالش به آرسنال انگلیس خبرساز شد. انتظار می رفت حضور این بازیکن با استعداد به سرعت آرسنال را به جمع نخبگان اروپایی بازگرداند.

همسر مسعود اوزیل: با مدل و بازیگر خیره کننده در حال تشویق ستاره آرسنال آشنا شوید

آمینه گولسه مانکن و هنرپیشه سوئدی-ترکیه است.

در سوئد به دنیا آمد و بزرگ شد و سپس برای ادامه کار خود به ترکیه رفت.

خانواده مسعود اوزیل همسر و بچه
خانواده مسعود اوزیل همسر و بچه

مسعود اوزیل، ستاره آلمانی فوتبال فنرباغچه، در انتظار فرزند دوم از همسرش آمینه گولشه است.

مسوت اوزیل و آمنه اش در سال 2017 با هم آشنا شدند و عاشق هم شدند. در ژانویه 2019 نامزدی خود را اعلام کردن. در مارس 2020 سرانجام دختر کوچکش ادا به دنیا آمد که اکنون مشتاقانه منتظر خواهر و برادر است.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

Pooria
26 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *