تایید شد: سرمربی جدید لیورپول مشخص شد

آرنه اسلات تایید کرد که جایگزین یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب سرمربی جدید لیورپول مشخص شد.

خلاصه خبر

اسلات اعتراف کرد که در تابستان به لیورپول خواهد پیوست.

این قرارداد هنوز به طور رسمی توسط لیورپول یا فاینورد اعلام نشده است.

سرمربی هلندی پس از 9 سال جانشین یورگن کلوپ خواهد شد.

تایید شد: سرمربی جدید لیورپول مشخص شد

به گزارش وب سایت ورزشی، آرنه اسلات، سرمربی فاینورد تایید کرد که در تابستان امسال به لیورپول خواهد پیوست تا جانشین یورگن کلوپ شود.

لیورپول اواخر ماه گذشته با سرمربی هلندی به توافق رسید. اما هنوز هیچ گونه تایید رسمی ارائه نکرده است. خود اسلات اعتراف کرد که مطمئن نیست حرکت بعدی او چه زمانی رسما فاش شود.

با این حال، علیرغم اینکه در ابتدا سعی داشت در مورد انتقال خود به لیورپول پنهان‌کاری کند، اسلات اکنون تایید کرده است که به آنفیلد می‌رود.

او روز جمعه به رسانه‌ها گفت: “گاهی اوقات عجیب است که در این هفته‌ها برای آخرین بار  را اینجا انجام کارهای همیشگی را انجام می‌دهد. من هم امروز کمی دیرتر بودم، چون می‌خواهم برای خداحافظی خوب با همه وقت بگذارم.

“هنوز هیچ اعلام رسمی اعلام نشده است، اما می توانم تایید کنم که فصل آینده سرمربی لیورپول خواهم شد. اما این برای شما تعجب آور نیست.”

موانع سر راه آنفیلد و اسلات

موانع سر راه آنفیلد و اسلات

همانطور که فابریتزیو رومانو اشاره کرد ، اسلات در روز جمعه قرارداد خود را به طور رسمی با لیورپول امضا کرد و آخرین ضربه را در انتقال قریب الوقوع خود به آنفیلد گذاشت.

یکی از موانع اصلی این اعلامیه، انتظار برای اعطای مجوز کار به همه کارکنانی است که اسلات امیدوار است با خود بیاورد.

این بازیکن 45 ساله امیدوار است تعدادی از تیم پشتیبان خود را با خود به مرسی ساید بیاورد. از جمله دستیار سیپکه هالشوف، که اخیراً از سمت خود در تیم ملی هلند کنار رفت تا مطمئن شود که او در تابستان امسال مشغول قهرمانی اروپا نیست.

دوران تصدی اسلات با فاینورد روز یکشنبه با دیدار اکسلسیور به پایان خواهد رسید. آن هم تنها چند ساعت قبل از اینکه لیورپول برای آخرین بار با کلوپ خداحافظی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *