تردید در آمادگی عثمان دمبله در ال کلاسیکو

تردید در آمادگی عثمان دمبله در ال کلاسیکو ، دمبله از جمله بازیکنان معروف و تکنیکی تیم بارسلونای اسپانیا است. عثمان در سال های اخیر گل های فراوانی را در تیم بارسا به ثمر رساند. در ادامه سایت ورزشی با خبر مهم تردیدها درباره حضور عثمان در بازی ال کلاسیکو همراه باشید.

 

علت عدم حضور عثمان دمبله در بازی ال کلاسیکو رئال بارسا:

عثمان dembeleh یکی از بازیکنان تاثیرگذار و مهم باشگاه بارسلونای اسپانیا است. هر زمان که این بازیکن در ترکیب اصلی تیم آبی اناری ها نبود، طرفداران کاتالان نگران بودند. حالا ظاهرا ژاوی باید دوباره بالجبار تیمش را بدون خطرناک ترین بازیکنش به ال کلاسیکو بفرستد. عثمان دمبله ظاهرا ال کلاسیکو این فصل را نیز از دست می دهد. ژاوی سرمربی بارسلونا علاقه دارد که همیشه در بازی های حساس همانند بازی با رئال مادرید با دست پر به میدان برود. اما با از دست دادن عثمان کار و شرایط می تواند بسیار دشوار شود.

تردید در آمادگی عثمان دمبله در ال کلاسیکو

دمبله ظاهرا بازی مهم ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. ژاوی به دنبال یک بازیکن جایگزین مناسب در پست عثمان دمبله در زمین است. به گزارش موندو دپورتیوو، همه مردم و طرفداران در باشگاه آبی اناری های کاتلان خود را برای بازگشت عثمان دمبله در ال کلاسیکو خود را آماده می کردند. اما ریکاوری و بازگشت این بازیکن بسیار سرعت کمی به خودش گرفت. حضورش در مسابقه با رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این بازیکن مطرح باشگاه بارسا ظاهرا به طور قطعی دیدار حساس بارسلون و اتلتیکو بیلبائو را نیز از دست می دهد و خبری از بازگشت و حضور چند دقیقه ای در زمین برای او نخواهد بود. به نظر شما عثمان دمبله بازیکن تاثیرگذاری است؟ آیا به بازی های بعدی می رسد؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در این زمینه در ادامه مطلب کامنت نمایید.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “تردید در آمادگی عثمان دمبله در ال کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *