تشکیل پرونده انضباطی برای شهاب زاهدی

وکیل باشگاه پرسپولیس از تشکیل پرونده انضباطی برای شهاب زاهدی خبر داد. به ادعای این باشگاه، در قرارداد شهاب زاهدی بند فسخ یک‌طرفه وجود ندارد.

تشکیل پرونده انضباطی برای شهاب زاهدی

به گزارش «ورزشی»، شهاب زاهدی که از قرار معلوم می‌خواهد پرسپولیس را به مقصد لیگ ژاپن ترک کند، در روزهای اخیر در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا نکرده. غیب زاهدی باعث شده که اخباری مبنی بر تشکیل کمیته انضباطی برای غیبت این بازیکن در تمرین منتشر شود.

هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس، در برابر شایعات گفت: من مسئولیتی بابت سخنگویی در باشگاه پرسپولیس ندارم. صرفاً در جایگاه یک حقوق‌دان در این باره سخن می‌گویم. در قرارداد تمام بازیکنان حرفه‌ای فوتبال کشور، بندهایی برای غیبت یا حضور بازیکنان در تمرینات و تعهداتی که در قبال باشگاهشان پذیرفته‌اند، وجود دارد. تمام بازیکنان حرفه‌ای فوتبال شامل این بندها هستند. قطعا جناب آقای زاهدی تا زمانی که با باشگاه قرارداد دارند، باید تعهدهای توافقی قرارداد را رعایت کنند.

او تاکید کرد: همان‌طور که پیش از این هم باشگاه برای یک مورد مشابه تشکیل کمیته انضباطی داد و یکی دیگر از بازیکنان را جریمه کرد، قطعا اقدامات حقوقی مربوطه توسط معاونت حقوقی و مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه انجام خواهد شد.

بند فسخ یک طرفه قرار داد شهاب زاهدی

بند فسخ یک طرفه قرار داد شهاب زاهدی

هدایتی در پاسخ به اینکه آیا بند فسخ یک‌طرفه در قرارداد زاهدی وجود دارد، اظهار داشت: در هیچکدام از قراردادهای بازیکنان بند فسخ یک‌طرفه وجود داشته باشد. اصولاً بند فسخ یک طرفه در قرارداد بازیکنان حرفه‌ای بدون احتساب شرایط قراردادی اصلا ممکن نیست. مدیران محترم باشگاه و طرفین عقد قرارداد، از معاونت حقوقی تا افراد مسئول این حوزه، هیچوقت چنین پیش‌بینی‌ای نخواهند کرد. این قاعده در مورد آقای زاهدی نیز مستنی نیست.

علی‌الظاهر برای مشخص شدن وضعیت شهاب زاهدی و احتمال ادامه حضور یا جدایی او از پرسپولیس، چند روز دیگری باید صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *