حرکات غیراخلافی رونالدو | خطر محرومیت در انتظار CR7

در جریان برد النصر در برابر الشباب در لیگ عربستان، حرکات غیراخلاقی رونالدو جنجال‌های بسیاری را برانگیخته است. حالا خطر محرومیت در انتظار CR7 است.

حرکات غیراخلافی رونالدو و حاشیه‌های ادامه‌دار این بازیکن

به گزارش وب سایت «ورزشی»، کریستیانو رونالدو به هواداران الشباب که شعار “مسی” سر دادند، حرکات عجیبی را نشان داد. مهاجم النصر با بداخلاقی‌های خود عملکرد تیمی چشمگیر را خراب کرد.

کریستیانو رونالدو کنترل خود را از دست داد. او به هواداران الشباب که در تمام بازی به او شعار می‌داند علائم ناشایتی نشان داد. این حرکات رونالدو به پیروزی هیجان انگیز 3-2 النصر در لیگ برتر عربستان ضربه زد.

این نام لیونل مسی بود که باز هم به نظر رونالدو را برانگیخت. زیرا او با حرکت دستی نامناسب به هوادارانی که برای تمسخر رقیب قدیمی او نام این بازیکن آرژانتینی را سر می دادند.

در نهایت رونالدو آخرین نفر بود که می‌خندید. چرا که اندرسون تالیسکا در دقیقه 86 به گل رسید تا النصر در مقابل تماشاگران هیاهو پیروز شود. مهاجم سابق رئال مادرید ، از حرکت زشت معروف دیگو سیمئونه دوباره تقلید کرد. رونالدو با یک حرکت زشت دیگر نسبت به هواداران میزبان در حالی که برای خوشحالی گل تالیسکا می‌دوید، شب بد خود را تکمیل کرد.

رونالدو با گل هایش النصر را در تلاش برای کسب جام نگه می‌دارد

رونالدو با گل هایش النصر را در تلاش برای کسب جام نگه می‌دارد

این بازیکن 39 ساله در نیمه اول از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد. با این گل، او هشتصد و هفتاد و هفتمین گل دوران حرفه ای خود را رقم زد. این پیروزی همچنین او را به یک برد تا 800مین برد حرفه ای‌اش رساند.

الشباب دو بار در این مسابقه عقب افتاد. اما هربار خود را بازی را به تساوی می‌کشاند. تا اینکه بالاخره تالیسکا ضربه نهایی را به ثمر رساند.

CR7 در تمام مسابقات رقابتی النصر در سال 2024 گلزنی کرده است. اما تیم او همچنان از الهلال که یک بازی پیش رو دارد، با چهار امتیاز در رقابت قهرمانی عقب است. این باشگاه همچنان در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است. مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها از 4 مارس آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *