تعداد فالوورهای ستاره‌های لیگ برتری / چه کسی بیش‌تر دنبال‌کننده دارد؟

ستاره‌هایی که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند از محبوبیت بالایی دارند. در این پست تعداد فالوورهای ستاره‌های لیگ برتری را مرور می‌کنیم. چه کسانی بیشترین دنبال کننده را دارند؟

تعداد فالوورهای ستاره‌های لیگ برتری

به گزارش ورزشی، لیگ برتر انگلیس پر بیننده‌ترین لیگ فوتبال جهان است. به همین خاطر، ستاره‌های این لیگ هم دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند. اما محبوب‌ترین‌ها کدام‌اند؟

نفر بیستم انزو فرناندز با ۱۰.۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام است. الکساندر آرنولد مدافع و هافبک لیورپول با ۱۰.۵ میلیون دنبال‌کننده در رده نوزدهم است. او پستهایی هم برای اسپانسرهایش از جمله کالوین کلین می‌گذارد. رحیم استرلینگ، وینگر چلسی و تیم ملی انگلیس و البته ستاره اسبق لیورپول و سیتی، با آنتونی بازیکن منچستریونایتد ۱۰.۹ میلیون دنبال‌کننده دارند.

ویلیان ستاره که قبلا برای چلسی و آرسنال بازی کرده بود، ۱۱ میلیون دنبال‌کننده دارد. لوکاس پاکتا از وستهم است با ۱۱.۶ میلیون فالوور در رده پانزدهم است. ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ، تیاگو ۱۱.۹ میلیون نفر دنبال کننده دارد. سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام و کره جنوبی با ۱۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام شهرت بسیاری دارد. او در کشور خودش هم یک ستاره بزرگ است و اسپانسرهای زیادی دارد. امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون‌ویلا و قهرمان جام جهانی قطر، با ۱۳.۴ میلیون دنبال‌کننده در رده‌های بعدی قرار دارد.

پرفالوورترین بازیکنان لیگ برتری

ویرجیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول و یکی از بهترین مدافعین فصول اخیر، با ۱۵ میلیون دنبال‌کننده، دومین مدافع برتر در لیست است. خولیان آلوارز از منچسترسیتی با ۱۵.۳ میلیون دنبال‌کننده، در جایگاه دهم است. مارکوس رشفورد که در گذشته از حساب‌های خود برای ترویج اهداف خیریه استفاده کرده، ۱۶.۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. سپس به کاسمیرو می‌رسیم که ۲۲.۳ میلیون دنبال‌کننده دارد و این محبوبیت احتمالاً بخاطر تیم ملی برزیل و باشگاه سابق او، رئال مادرید است. تیاگو سیلوا با ۲۲.۳ میلیون دنبال‌کننده در رتبه هفتم قرار دارد. رتبه ششم نیز از آن برزیلی دیگری است به نام ریچارلیسون با ۲۲.۷ میلیون دنبال کننده است.

رافائل واران فرانسوی دیگر بازیکن شیاطین سرخ است که با ۲۳.۱ میلیون دنبال‌کننده در رده پنجم قرار می‌گیرد. گابریل ژسوس مهاجم سابق آرسنال و منچسترسیتی با ۲۳.۲ میلیون دنبال‌کننده چهارم است. سه جایگاه اول اما متعلق به سه ستاره است: کوین دی‌بروینه، ارلینگ هالند و محمد صلاح.

پرفالوورترین بازیکنان لیگ برتری

دی‌بروینه، هافبک بلژیکی، با ۲۴.۶ میلیون دنبال‌کننده در بین سه نفر برتر است. در صفحه او عکس‌هایی با چهره‌های معروف دیده می‌شود. سلفی با دریک و رونالدوی برزیلی از محبوب‌ترین پست‌های اوست. ارلینگ هالند رکورددار گلزنی فصل پیش ۳۷.۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. در صفحه‌ی او بیش‌تر پست‌هایی از فوتبال دیده می‌شود. و هرازگاهی عکسایی با پیژامه!

نفر اول با اختلاف، فرعون مصری محمد صلاح است که ۶۳.۲ میلیون نفر فالوور دارد. ستاره لیورپول عادت دارد همیشه در تعطیلات تصاویری از بدن برنزه‌ی خود به نمایش می‌گذارد. سلطان سیکس‌پک تبدیل به سلطان اینستاگرام لیگ برتر نیز شده است.

 

 

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *