تفاوت عجیب دستمزد مسی و سوارز در اینترمیامی

تفاوت عجیب دستمزد مسی و سوارز در اینترمیامی تیتر خبرهای فوتبال است. سوارز برای بازی با دوست قدیمی، فداکاری می‌کند. در این پست از ورزشی، اختلاف عجبی دستمزد مسی و سوارز در اینترمیامی را بررسی می‌کنیم.

تفاوت عجیب دستمزد مسی و سوارز در اینترمیامی

لوئیس سوارز برای پیوستن به دوست قدیمی‌اش مسی در اینترمیامی باید فداکاری بزرگی انجام دهد. او می‌خواهد در ازای مبلغی ناچیز با میامی برود.

لوئیس سوارز قرار است درحدود ۲۰۰ هزار دلار در هفته در تیم اینترمیامی درآمد کسب کند. دستمزدی که به خاطر بالایی رقم دستمزد مسی کاهش و به این رقم رسیده است.

اینترمیامی قصد دارد دو ستاره سابق بارسلونا را در کنار دیگر ستارگان با هم متحد و سوارز را هم مانند مسی به فلوریدا بیاورد. البته این باشگاه باید راهی برای رعایت سقف دستمزدها در لیگ آمریکا را هم پیدا کند.

قوانین سقف دستمزد در لیگ آمریکا

قوانین سقف دستمزد در لیگ آمریکا

تیمهای حاضر در دسته اول فوتبال آمریکا اجازه دارند تنها سه بازیکن خاص را در تیم خود داشته باشند که دستمزد بالایی دریافت دارند. بنابراین بقیه نباید از سقف قرارداد دستمزد بیشتری بگیرند.

اکنون لیونل مسی، برنده هشت توپ طلای فوتبال جهان، سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی سابق بارسلونا و گرگور هافبک برزیلی اینترمیامی سه بازیکن خاص در این تیم برای دریافت بیشترین دستمزد هستند. انتظار می‌رود که سوارز هم در صورت انتقال به اینترمیامی در چنین جایگاهی بوده و دستمزد بالاتری دریافت کند.

اما روزنامه میرر نوشته که  مهاجم اروگوئه ای که در حال جدایی از تیم گرمیو است فقط درآمدی ۲۰۰ هزاردلاری در سال دارد! این بدین خاطر است که اینترمیامی نباید از سقف بودجه تعیین شده از سوی لیگ آمریکا بالاتر برود. به همین خاطر قرارداد سوارز باید کمتر از سه بازیکن مشخص و گرانقیمت تیم باشد.

تیمهای MLS باید برای حفظ سقف بودجه خود بازیکنانی را بفروشند و از این طریق فضا برای بازیکنان جدید را باز کنند. سوارز به نظر می‌رسد از اینکه قرار است در کنار دوست صمیمی خود بازی کند خوشحال است. حتی با وجود اینکه درآمد سالانه مسی در اینترمیامی حداقل ۵۰ میلیون دلار است و با قراردادهای متفرقه با آدیداس و اپل تی.وی دارد این رقم را بیشتر کرده است.

Pooria
8 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *