رسمی؛ تیمو ورنر به تاتنهام پیوست

اولین خرید پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستان تاتنهام تایید شد. تیمو ورنر به تاتنهام پیوست. او برابر یونایتد به میدان خواهد رفت

خلاصه

تاتنهام برای ادامه فصل تیمو ورنر را به صورت قرضی در اختیار می‌گیرد.

قرارداد با RB لایپزیگ شامل گزینه خرید بین 13 تا 17 میلیون پوند است.

ورنر برای نهایی کردن انتقال به لندن سفر می‌کند.

تیمو ورنر به تاتنهام پیوست

به گزارش ورزشی، تاتنهام هاتسپور برای جذب تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش، با گزینه خرید به توافق رسیده است.

اسپرز علاوه بر تقویت در دفاع میانی، به دنبال جذب مهاجم دیگری در بازار نقل و انتقالات است. مذاکرات با جنوا بر سر مدافع رادو دراگوسین ادامه دارد.

علاقه آنها به ورنر در صبح روز شنبه ظاهر شد و دیوید اورنشتاین از اتلتیک اکنون گزارش می دهد که توافق کامل تاتنهام برای گرفتن بازیکن آلمانی به صورت قرضی برای بقیه فصل 2023/24 وجود دارد. این قرارداد شامل یک بند خرید به ارزش بین 13 تا 17 میلیون پوند است.

ورنر توسط منچستریونایتد در جستجوی مهاجم خود مورد توجه قرار گرفته است و شیاطین سرخ از لایپزیگ درخواست کرده بودند، اما او اکنون به لندن سفر خواهد کرد تا آزمایشات پزشکی را انجام دهد و انتقال به اسپرز را نهایی کند.

ورنر احتمالاً می‌تواند اولین بازی خود را برای تاتنهام مقابل یونایتد انجام دهد. زمانی که این دو تیم یکشنبه آینده در اولدترافورد در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

لایپزیش اخیرا تایید کرده است که ورنر در حال مذاکره با یک باشگاه نامشخص برای جدایی است. و مارکو رز، سرمربی تیم، فاش کرد که این بازیکن 27 ساله می‌خواهد قبل از رقابت‌های آلمان در یورو 2024 در زمین خانگی بیشتر بازی کند.

رز به اسکای اسپورت آلمان گفت: «او می خواهد به صورت قرضی برود، ما برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. او باید همانطور که می‌خواهد به یورو 2024 برود بازی کند و ما برای موفقیت او دعا می‌کنیم. »

ورنر پس از 8 سال به تاتنهام آمد

ورنر پس از 8 سال به تاتنهام آمد

ورنر قرار است پس از دو فصل ترکیبی با چلسی، به لیگ برتر بازگردد. او در 89 بازی 23 بار برای آبی ها گلزنی کرد و به آنها کمک کرد تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، اما اغلب به دلیل اتلاف او در مقابل دروازه مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

تاتنهام برای اولین بار در سال 2015 و زمانی که ورنر نوجوانی بود که در اشتوتگارت به میدان می‌رفت، به دنبال انتقال او بود. اما آنها نتوانستند با او به توافق برسند و به جای آن، سون هیونگ مین را از بایر لورکوزن به خدمت گرفتند. سون هنوز هم تا به امروز در اسپرز است و برای فصل 2023/24 کاپیتان باشگاه شد.

 

Pooria
7 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *