تیم بعدی لواندوفسکی کجا خواهد بود؟ | 5 مقصد احتمالی لواندوفسکی

شایعاتی مبنی بر خروج لواندوفسکی از بارسلونا به گوش می‌رسد. اما تیم بعدی لواندوفسکی کجا خواهد بود؟ در این پست از وب سایت «ورزشی»، به مقاصد احتمالی لواندوفسکی می‌پردازیم.

خلاصه خبر

گل های روبرت لواندوفسکی بارسلونا را به قهرمانی لالیگا در فصل 2022/23 رساند.

فصل دوم لواندوفسکی چندان پر رنگ نبود.

بارسلونا ممکن است در تابستان راه خود را از این مهاجم جدا کند.

تیم بعدی لواندوفسکی کجا خواهد بود

در دنیای پس از لیونل مسی، بارسلونا به شدت به یک ستاره نیاز داشت. آنها به رابرت لواندوفسکی تکیه کردند.

بارسا صرفاً به سوپراستار لهستانی مراجعه نکرد تا به یک تیم بیمار در زمین کمک کند. بلکه آنها این مهاجم پرکار را به عنوان بهترین تکیه‌گاه برای تغییر نظرات هواداران ناراضی در نظر گرفتند. در لواندوفسکی، باشگاه یک نام داشت. ستاره ای که قادر به تغییر بسیاری است.

و در شرایطی که گل‌های لواندوفسکی کمتر از یک سال پس از انتقال 45 میلیون یورویی او ، بارسلونا را به قهرمانی لالیگا رساند، هنوز سوالاتی در مورد موفقیت کلی این انتقال وجود دارد. درخشش این بازیکن در سال دوم بسیار کم بوده و بارسا در دفاع از عنوان قهرمانی تا این لحظه ناکام بوده است.

تنش و اختلاف نظر با مربی و هم تیمی‌ها فصل 2023/24 این مهاجم را در میان مشکلات گلزنی آزار داده است. لواندوفسکی همچنان در رختکن بارسا مورد تحسین قرار است. اما قطعا فروش او در تابستان امسال از گزینه‌های احتمالی است.

این بازیکن 35 ساله باید تلاش بسیاری کند تا ماندن خود در جدول بالا را طولانی تر کند. اما اگر بارسا تصمیم به قطع همکاری بگیرد، ممکن است تیم‌های بزرگی برای جذب او اقدام کنند.

در ادامه به پنج تیم احتمالی برای مقصد بعدی لواندوفسکی اشاره می‌کنیم.

  1. بوروسیا دورتموندبوروسیا دورتموند

بوروسیا دورتموند در سال 2010 فرصتی برای لواندوفسکی جوان بود. در حالی که مهاجم لهستانی تنها در سرزمین مادری خود بازی کرده بود. با این حال، ورود 4.5 میلیون یورویی یکی از بهترین خریدهای باشگاه لقب گرفت.

لهستانی مجبور شد در آلمان کمی صبور باشد، اما در فصل 2011/12 از شانس خود استفاده کرد. در آن فصل دورتموند قهرمان بوندسلیگا شد. یک سال بعد به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. شهرت او در سیگنال ایدونا پارک افزایش یافت. اما تصمیم او برای ترک دورتموند به نفع بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد، رابطه او با دیوار زرد را خراب کرد.

بسیاری از هواداران ممکن است خیانت مهاجمی را که زمانی می ستایش می کردند بخشیده باشند. اما دیدار مجدد بعید است. حتی اگر BVB در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم باشد.

احتمال: 2/10

  1. منچستریونایتد

در راسموس هویلوند، منچستریونایتد ممکن است شماره 9 خود را در درازمدت پیدا کرده باشد. و INEOS یک مهاجم جوان هیجان انگیز برای خود دارد.

با این حال، یونایتد از گزینه‌های جایگزین محروم است. آنتونی مارسیال در پایان فصل به میدان می‌رود. در حالی که مارکوس راشفورد به ندرت در پست مهاجم مرکزی بازی می‌کند.

شیاطین سرخ در سال‌های اخیر برای پرکردن جای خالی مهاجم خود، کهنه‌سربازانی را هدف گرفته‌اند، افرادی مانند زلاتان ابراهیموویچ، ادینسون کاوانی، و ووت وهورست که در اولد ترافورد لذت بردند.

شاید یونایتد بتواند لواندوفسکی را به عنوان یک پشتیبان/رقیب با تجربه برای هویلوند انتخاب کند؟ با این حال، این حرکتی است که مدیریت قبلی احتمالاً انجام می داد، نه افراد زیرک در INEOS.

امتیاز احتمال: 3/10

  1. چلسی

تاد بوهلی همیشه دنبال نام‌های بزرگ است. چلسی بدون شک بیش از یونایتد سر جیم رتکلیف در تابستان امسال جذب لواندوفسکی 35 ساله خواهد شد.

آبی‌ها برای امضای قرارداد با قطبی مجبور نیستند هزینه‌های سنگینی بپردازند. با توجه به ثروت باشگاه، بعید است که دستمزد مشکل اصلی باشد. آنها همچنین به احتمال زیاد قراردادی چند ساله به بازیکنان خواهند داد. زیرا، این کاری است که آنها جدیدا انجام می‌دهند..

علیرغم جذب‌های ضعیف اخیر، چلسی تنها در صورتی به لواندوفسکی روی خواهد آورد که اهداف اولویت دار را از دست بدهد. ویکتور اوسیمن در حال حاضر در صدر لیست آرزوهای آبی‌ها قرار دارد.

امتیاز احتمال: 4/10

  1. الاهلیالاهلی

سعودی‌ها نیز عاشق یک نام بزرگ هستند، احتمالاً بیشتر از بوهلی، و با توجه به شهرت لواندوفسکی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نسل خود، او مطمئناً مشخصات بازیکنی است که آنها در تابستان امسال در نظر خواهند گرفت.

الاتحاد تابستان گذشته به کریم بنزما – که 35 ساله بود – پیشنهاد داد یک قرارداد هیولایی داشته باشد. مهاجم لهستانی ممکن است تمایل داشته باشد که قراردادی مشابه با یکی از باشگاه های PIF تحت حمایت عربستان سعودی به دست آورد. با بازی الکساندر میتروویچ برای الهلال ، کریستیانو رونالدو مرد اصلی النصر و بنزما هدایت خط الاتحاد، الاهلی محتمل‌ترین گزینه است.

روبرتو فیرمینو در اولین فصل حضورش در باشگاه کاملاً آنطور که پیش‌بینی شده بود بازی نکرده است.

با این حال، لواندوفسکی به احتمال زیاد به یک سفر جایگزین بازنشستگی علاقه دارد.

امتیاز احتمال: 6/10

  1. MLS

لواندوفسکی سال گذشته اعتراف کرد که MLS قبل از همه‌گیری کووید، کاملاً در فکرش بود.

با این حال، در حالی که مهاجم تصور نمی‌کند به این زودی به آمریکا برود، اگر بارسا تصمیم به فروش او در تابستان امسال بگیرد، این بازیکن 35 ساله ممکن است گزینه زیادی نداشته باشد.

با میزبانی ایالات متحده در کوپا آمریکا 2024 و همچنین جام جهانی 2026، یک MLS با الهام از لیونل مسی ممکن است در موقعیتی باشد که بتواند سرمایه‌گذاری کند. توان مالی چندین فرنچایز هنوز محقق نشده است. لواندوفسکی می‌تواند به عنوان یکی از چندین نام بزرگ اضافه شده به بازی آمریکایی در سال‌های آینده ظاهر شود.

امتیاز احتمال: 7/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *