جنگ لوکاکو و بارلا در فوتبال

جنگ لوکاکو و بارلا در فوتبال ، لوکاکو یکی از بهترین بازیکنان باشگاه اینترمیلان ایتالیا است. او سابقه گلزنی در مقابل تیم های بزرگ اروپایی را دارد. امشب نیز در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا در برابر یاران طارمی توانست در لحظات آخر گل مهمی را به ثمر برساند. اما یک جنگ لفظی هفته قبل بین لوکاکو و بارلا به وجود آمد که حاشیه های زیادی ایجاد کرد. در ادامه این خبر با سایت ورزشی همراه باشید.

 

جنگ لفظی بین لوکاکو و بارلا در هفته قبل:

به گزارش سایت ورزشی ، یک بازی مهم و حساس بین تیم های پورتو و اینتر برگزار شد. در این مسابقه لوکاکو و بارلا با حاشیه های زیاد در تیم خود قرار گرفتند. مهاجم بلژیکی با پاس گل بارلا امشب بسیار خوشحال شد و توانست گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند. درباره پاس بارلا به مهاجم بلژیکی اینتر در گفتگو با آمازون پرایم ایتالی گفت: ضربه پایانی ام را با تمام وجود به ثمر رساندم. من و دوستانم خواهان پیروزی در این مسابقه بودیم. حتی امکان زدن گل دوم را نیز داشتیم ولی متاسفانه رخ نداد.

بعد از حاشیه های زیادی که در روزهای اخیر بین بارلا و لوکاکو به وجود آمد ظاهرا حالا با یک پاس گل مناسب اختلافات این دو پایان یافته است. روملو لوکاکو بعد از یک نیم فصل کابوس وار به همراه مصدومیت امشب یک گل مهمی در برابر پورتو به ثمر رساند و روحیه خودش را به طور فزاینده ای بهبود بخشید. او درباره این بازی گفت که مسئله مهم ما پیروزی بود. ما با فشار توانستیم گل مهمی را بزنیم. من اصلا بازیکن فردگرایی نیستم و بر روی موفقیت تیمی تمرکز می کنم. واقعا از این پیروزی خوشحالم. حتی از آن خوشحالترم که پاس گل را بارلا به من داد. من همیشه گفتم اگر قرار به جنگ باشد او اولین کسی است که با خودم خواهم برد

لوکاکو و بارلا در هفته های قبل درگیری های لفظی زیادی در زمان بازی داشتند حتی سرمربی تیم اینتر یعنی اینزاگی نیز از این موضوع بسیار غمگین بود. ظاهرا حالا این درگیری ها فروکش کرده است.

mohamadnd
23 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *