لوکاکو

پس از بازی ناامید کننده، اسطوره آرسنال و فرانسه تیری آنری ستاره مهاجم را دلداری دادروملو لوکاکو هانری در کادر مربیگری بلژیک حضور دارد.

با این حال، خلق و خوی لوکاکو به سرعت از غم و اندوه به ناامیدی تغییر کرد و به سمت نیمکت بلژیک رفت. مهاجم 29 ساله در حال فریاد زدن دیده شد. سپس با مشت پنجره پلاستیکی را که روی دودکش را پوشانده بود بیرون زد. یوری تیلمانز هافبک و کمک مربی بلژیک سعی کردند ستاره را در حالی که او روی نیمکت نشسته بود، آرام کنند.

لوکاکو

حضور لوکاکو در جام جهانی قطعاً ناامیدکننده بود. این مهاجم که به طور معمول یک ستون اصلی در خط مقدم روبرتو مارتینز است، ماه هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. در واقع، او در طول فصل جاری تنها پنج بازی برای باشگاه اینترمیلان انجام داده است.

مصدومیت ناراحت کننده همسترینگ و عضله دوسر باعث شده است که این ستاره در بیشتر فصل دور از میادین باقی بماند. این عقب‌نشینی‌ها بدیهی است که بر وظایف بین‌المللی او نیز تأثیر گذاشته است.

لوکاکو برای بلژیک در جام جهانی آمادگی کامل ندارد

لوکاکو در بیش از یک سال فقط یک بار برای بلژیک شروع کرده است. آخرین حضور او در ترکیب اصلی برای مارتینز، بازی با هلند در لیگ ملت‌های یوفا در ژوئن بود. با این حال، این مهاجم تنها 27 دقیقه قبل از ترک بازی به دلیل مصدومیت دوام آورد.

این مصدومیت مانع از شروع هر گونه شانس لوکاکو در جام جهانی شد. حضور لوکاکو در روز پنجشنبه بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی انجام شد. علیرغم اینکه پس از پایان نیمه تمام وارد زمین شد، مهاجم مقابل کرواسی 5 شوت به سمت دروازه داشت. او حتی در یک نقطه از نیمه دوم به تیرک دروازه برخورد کرد. مفسر لاندون دونوان ادعا کرد که لوکاکو می‌توانست هت تریک کند.

با این وجود، مهاجم مصدوم نتوانست «نسل طلایی» را به دور حذفی جام جهانی 2022 برساند. این باخت تقریباً به هر امیدی برای جمع آوری یک جام بزرگ پایان می دهد و همچنین نشان دهنده پایان احتمالی سلطنت مارتینز با بلژیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *