جونیور بهترین بازیکن فوریه 2023 رئال

جونیور بهترین بازیکن فوریه 2023 رئال ،  وینیسیوس جونیور یکی از برترین بازیکنان تیم رئال مادرید اسپانیا است. جونیور با درخشش در پیراهن این باشگاه توانست خودش را به عنوان یکی از مهره های کلیدی مطرح نماید. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

وینیسیوس مهره کلیدی و تاثیرگذار باشگاه رئال مادرید:

به گزارش سایت ورزشی ، جونیور از جمله بازیکنان مهم و کلیدی فصل اخیر رئال مادرید است که در این ماه با رای طرفداران به عنوان برترین بازیکن ماه فوریه تیم انتخاب شد. جونیور از بازیکنان بازی ساز و گلزن تیم می باشد. با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس با بیشترین آرا و بالاتر از بقیه بازیکنان نظیر کریم بنزما و گوئس و والوارده و آسنسیو جزو بهترین بازیکن ماه Feb 2023 انتخاب شد. جونیور در فوریه برای رئال مادرید توانست هفت بازی مهم انجام دهد. شش گل و سه پال گل جزو شاهکارهای او بود که توانست خودش را در چشم هواداران بیشتر نشان دهد. بهترین بازی های وینیسیوس در این ماه دو گل و یک پاس گل در مقابل الهلال در فینال جام باشگاه های دنیا و در مقابل تیم لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بود. قطعا جونیور در سال های آینده می تواند جزو بازیکنان تاثیرگذار و ستاره رئالی ها تبدیل شود.

 

جونیور بهترین بازیکن فوریه 2023 رئال

جونیور بازیکن سیاه پوست و تکنیکی و حرفه ای باشگاه رئال مادرید که جزو فوتبالیست های جوان این باشگاه به حساب می آید. ونسیوس علاوه بر گلزنی فراوان ، پاس گل های خوبی هم به بازیکنان تیمش می دهد. در این فصل بهترین عملکرد را از نگاه طرفداران و هواداران باشگاه داشته است. در نظرسنجی ها از بین برترین بازیکنان رئال مادرید انتخاب شد. به نظر شما بعد از جونیور چه بازیکنانی در رئال مادرید لایق انتخاب هستند؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در این باره در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “جونیور بهترین بازیکن فوریه 2023 رئال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *