توافق منچستریونایتد و دورتموند / جیدون سانچو به دورتموند پیوست

منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند بر سر جیدون سانچو به توافق رسیدند. بدین ترتیب جیدون سانچو به دورتموند پیوست. اما در قرارداد قرضی او، خبری از بند خرید نخواهد بود.

جیدون سانچو به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند باز می‌گردد.

منچستریونایتد 4 میلیون یورو برای معامله دریافت می‌کند و همچنان بخشی از دستمزد خود را پوشش می‌دهد.

وینگر قرار است روز چهارشنبه برای تست پزشکی برود.

جیدون سانچو به دورتموند پیوست

جیدون سانچو به دورتموند پیوست

به گزارش ورزشی، منچستریونایتد توافق خود را برای انتقال جیدون سانچو به صورت قرضی به دورتموند نهایی کرده است.

سانچو تقریباً کل فصل 2023/24 را به دلیل درگیری عمومی با سرمربی تیم اریک تن هاگ، بدون حضور در تیم اصلی یونایتد سپری کرده است.

این وینگر از عذرخواهی تن هاگ به خاطر پاسخ دادن به اظهارات سرمربی در مورد سطح تمریناتش امتناع کرده است. گفته شده است که یونایتد را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ترک خواهد کرد.

فابریتزیو رومانو گزارش می دهد که باشگاه سابق سانچو دورتموند اکنون با یونایتد به توافق رسیده است. تا او را به صورت قرضی برای باقیمانده فصل بپذیرد و او اواخر روز چهارشنبه برای تست پزشکی سفر خواهد کرد.

این معامله شامل گزینه‌ای برای خرید نخواهد بود. در حالی که یونایتد همچنان بخشی از دستمزد سانچو را پوشش می دهد، دورتموند موافقت کرده است که به عنوان بخشی از این معامله 4 میلیون یورو بپردازد.

داستان انتقال به دورتموند از کجا شروع شد؟

گزارش ها مبنی بر بازگشت سانچو به دورتموند در 2 ژانویه زمانی که چندین رسانه بزرگ آلمانی مدعی شدند تیم بوندسلیگا در حال مذاکره با یونایتد است شدت گرفت.

انتظار می‌رفت که یک قرارداد به سرعت به توافق برسد. اما صحبت ها در مورد جزئیات دقیق تر در این هفته مطرح شد و دو باشگاه اکنون به تفاهم رسیده‌اند.

سانچو در حالی به دورتموند باز می‌گردد که بین سال‌های 2017 تا 2021 چهار سال را برای بازی‌های آنها سپری کرده بود. او از یک دوره پربار لذت برد که باعث شد در 137 بازی 50 گل به ثمر برساند. این فرم او موجب شد که او 73 میلیون پوند به یونایتد منتقل شود. جایی که او تا حد زیادی نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

Pooria
10 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *