حرف‌های جنجالی بازیکن پرسپولیس علیه درویش

باشگاه پرسپولیس ادعا کرده است که باشگاه ملوان عمری را برای حضور در این تیم تطمیع کرده است. حرف‌های جنجالی بازیکن پرسپولیس علیه درویش حالا خبرساز شده است.

حرف‌های جنجالی بازیکن پرسپولیس علیه درویش

به گزارش «ورزشی»، هافبک جوان پرسپولیس که با وجود اینکه مشمول خدمت سربازی شده، قادر می‌توانست تا پایان فصل جاری در پرسپولیس بماند. اما با اتفاقاتی که در جلسه با مدیرعامل تیم داشت، تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل گرفت. طبق قوانین نظام وظیفه او می‌توانست تا پایان فصل جاری در تیم خود بماند و سپس به تیم نظامی نقل مکان کند. او در یک مصاحبه جنجالی از اتفاقی که موجب جدایی او شد، بیش‌تر می‌گوید.

صحبت‌های جنجالی مهاجم پرسپولیس

صحبت‌های جنجالی مهاجم پرسپولیس

تصمیم تو برای سربازی چیست؟ هر روز بحث جدیدی مطرح می‌شود و گویا عدم حضورت در تمرین نیز به همین خاطر است.

بحث تازه‌ای نیست. همه چیز امروز، پنجشنبه مشخص می‌شود.

ولی عدم حضور در تمرین تیم چیز دیگری نشان می‌دهد

نه، پیگیری کارهای شخصی و اداری باعث شد در تمرین حاضر نشوم.

ولی باشگاه پرسپولیس تو را به کمیته انضباطی فرا خوانده است

این از لطف باشگاه است. اما بهتر بود قبل از اینکه مرا به کمیته انضباطی دعوت می‌کردند، از حرف‌های آقای درویش در جلسه هم صحبت می‌کردند. بعد از آن صحبت‌های دیگر با چه انگیزه‌ای می‌ماندم؟

مگر درویش چه حرفایی زد؟

صحبت‌های دقیقش را نمی‌توانم بگویم. اما اولین بار بود که پدر و برادرم را به باشگاه پرسپولیس بردم. انتظار داشتم احترام آن‌ها حفظ شود. آنها بیرون در منتظر بودند ولی حرف‌هایی بلند بلند به من زده شد که آن‌ها هم شنیدند. وقتی بیرون آمدم پدرم گفت حالا که بی‌احترامی می‌کنند به سربازی برو. من به آنها اطلاع داده بودم که سربازی می‌روم. جلوی پدرم به من بی‌احترامی کرد. سر این مسئله خیلی ناراحت شدم. من درخواست کوچکی داشتم که قابل حل هم بود. اما انتظار آن حرف‌ها را به هیچ وجه نداشتم. حتی درست و حسابی هم صحبت نکردند با من. و بعد از گفتن آن جملات گفتند که باید نماز بخوانم و به جلسه دیگری بروم!

الان تکلیف تو چه می‌شود؟

امروز مشخص می‌شود. اما با صحبت پدرم به نظرم بهتر است با این وضعیت به سربازی بروم.

اینکه باشگاه ادعا کرده که باشگاه ملوان تو را هوایی کرده‌اند درست است؟

من تا این لحظه هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام. از سوی باشگاه ملوان هم صحبتی با من نشده است.

اینکه می‌گویند پیشنهاد مالی خوبی به تو داده‌اند چه؟

نه، صحبتی بین ما رد و بدل نشده و فقط تصمیم گرفتم برای مشخص شدن تکلیفم به سربازی برود. این موضوع را به باشگاه هم زودتر از این اعلام کرده بودم. اما جالب اینکه که آقای درویش وسط جلسه رها کردند و رفتند. بنابراین برای ایشان اصلاً مهم نبود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *