حضور آندریاس کریستنسن در ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام

حضور آندریاس کریستنسن در ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام ، بارسلونا و رئال مادرید در یک دیدار حساس ال کلاسیکو روبروی هم قرار خواهند گرفت. ظاهرا بارسلونا با توجه به سه مصدومیت قبلی خودش، در این هفته یک مصدوم مهم دیگر نیز برای مسابقه پیش رو دارد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

عدم حضور آندریاس کریستنسن در ال کلاسیکو

بارسلونا با بدشانسی کریستنسن را نیز همانند سه بازیکن مصدوم دیگر در برابر رئال مادرید در جام حذفی در اختیار ندارد. آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی باشگاه بارسا مسابقه حساس ال کلاسیکو در پنج شنبه شب را از دست داد.

به گزارش سایت ورزشی و به نقل از Relevo ، آندریاس در تمرینات بارسلونا از ناحیه مچ پا دچار مصدمیت شد. او که فقط یک 15 دقیقه در این تمرینات شرکت کرد و مناسفانه به دلیل مصدومیت این بازی حساس فردا شب را از دست داد. البته هنوز مشخص نیست که مدافع بارسا در بازی فردا شب در برابر رئال مادرید بازی خواهد کرد یا خیر، بازی جام حذفی بین بارسلونا و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود. فردا درباره حضور این بازیکن مدافع تصمیم گیری خواهد شد. ژاوی دوست دارد که دست پر در مقابل رقیب دیرینه خودش ظاهر شود. بارسا برای ال کلاسیکو فردا شب ، عثمان دمبله و پدری و لواندوفسکی را نیز در تیمش در اختیار ندارد.

حضور آندریاس کریستنسن در ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. باید ببینیم که فردا شب سرمربی بارسا چه ترکیبی را در مقابل رئال مادرید می چیند؟ زیرا برخی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار بارسا به دلیل مصدومیت حضور ندارند. رئال مادرید و بارسلونا فردا شب پنج شنبه ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه رئالی ها در یک دیدار حساس جام حذفی روبروی هم قرار می گیرند. پیش بینی تان از نتیجه این مسابقه را در کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “حضور آندریاس کریستنسن در ال کلاسیکو در هاله ای از ابهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *