هفته‌ی اول حضور اندریک در رئال مادرید چگونه گذشت؟

اندریک پیش از انتقال 60 میلیون پوندی خود در تابستان آینده به رئال مادرید رفته است. هفته‌ی اول حضور اندریک در رئال مادرید چگونه گذشت؟

خلاصه

مهاجم برزیلی برای پیروزی 4-1 مقابل ویارئال حضور داشت.

او تنها زمانی می تواند به باشگاه ملحق شود که 18 ساله شود.

اندریک پس از گذراندن دو هفته با کارفرمایان آینده خود، از امکاناتی که در رئال مادرید ارائه می‌شود، شگفت زده شده است.

هفته‌ی اول حضور اندریک در رئال مادرید

هفته‌ی اول حضور اندریک در رئال مادرید

به گزارش ورزشی، این مهاجم نوجوان تنها زمانی که تابستان آینده 18 ساله شود می‌تواند به طور رسمی انتقال 60 میلیون پوندی خود را به مادرید تکمیل کند. اما با پایان یافتن فصل برزیل، اندریک به اسپانیا سفر کرده تا طعم زندگی را با لوس بلانکوس بچشد. او در پیروزی مقابل ویارئال 4-1 حضور داشت.

اندریک گفت: «من صراحتاً تحت تأثیر همه چیزهایی‌ام که تیم را احاطه کرده است . من به همه چیز علاقه دارم، استادیوم، امکانات والدبباس، هم تیمی هایم، رئیس… شگفت زده شده‌ام. امیدوارم به زودی مرحله جدیدم را شروع کنم. اما ابتدا می خواهم با پالمیراس کار بزرگی را به پایان برسانم.”

اندریک در مصاحبه جداگانه‌ای با مارکا بارها بر هیجان خود از تحقق رویای بازی برای مادرید تاکید کرد .

او ادامه داد: «مسئولیت زیادی خواهد داشت، یک چالش بزرگ. من بسیار هیجان زده هستم که با آن پیراهن بازی کنم و بتوانم از آن در کنار هواداران لذت ببرم.

“این رویایی است که من از دوران کودکی داشتم و بخشی از رئال مادرید بودم. می‌دانم که هنوز چالش‌هایی در پالمیراس پیش روی من است و باید با آنها دیدار کنم یا حداقل به تیمم کمک کنم تا در اوج باشد. البته من به رئال مادرید هم فکر می‌کنم.

“امیدوارم بتوانم یک حرفه درخشان در آنجا داشته باشم. در یک استادیوم بزرگ و چشمگیر. این یک رویا از کودکی من بود. همه بچه‌ها آن رویا را دارند. ستاره های فوتبال زیادی در آنجا بازی کرده اند. چندی پیش به یک بازی رفتم و بودم. می توانم جو، هواداران را تجربه کنم. خیلی خوشحالم که در آنجا می‌توانم بازی کنم.”

دیدار با هموطنان خود در رئال

اندریک همچنین از دیگر برزیلی‌ها، رودریگو گوس و وینیسیوس جونیور به دلیل ارائه توصیه‌های زیادی قبل از انتقال دائمی او به مادرید استقبال کرد.

او توضیح داد: «من این فرصت را داشته‌ام که وقت خود را با آنها به اشتراک بگذارم. تصویر سه نفری آنها در حال تمرین دوچرخه را به خاطر دارید؟ آنها از من پرسیدند که آیا به تعطیلات می روم؟ آنها چیزهای زیادی در مورد زندگی روزمره به من گفته‌اند. در مورد اهمیت هر اتفاقی که می افتد ، در مورد عظمت. به تمام معنا دارد، اما آنها به من می‌گویند که وقتی آنجا هستی متوجه می شوی.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *