حضور ریکو لوییس در ترکیب سیتی

حضور ریکو لوییس در ترکیب سیتی ، پپ گورادیولا سرمربی تیم منچستر سیتی از نمایش ریکو لویس در مقابل تیم لیورپول بسیار خشنود بود. او که گفت: ستاره یک دهه آینده منچستر سیتی را پیدا کردم.

به گزارش سایت “ورزشی” تیم منچسترسیتی در شب گذشته در رقابت دور چهارم از رقابت های جام اتحادیه روبروی لیورپول قرار گرفت و با نتیجه 3-2 این تیم را از میان برداشت. این بازی دقیقا چهار روز بعد از برگزاری دیدار فینال قطر 2022 برگزار شد. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان در اختیار دو تیم نبودند. با این حال باز سیتی با قدرت توانست تیم لیورپول را از میان بردارد.

حضور ریکو لوییس در ترکیب سیتی

باشگاه لیورپول یکی از قوی ترین تیم های انگلیس است که همیشه با منچسترسیتی رقابت های حساس و دیدنی را برگزار می کنند. بازیکنانی نظیر جان استونز، فیل فودن، جکم گریلیش و برناردو سیلوا در نیمکت سیتی قرار داشتند. در حالی که من سیتی روبن دیاز و کالوین فیلیپس به همراه تیم باشگاهی خود نبودند و بعد از جام جهانی در حال استراحت بودند.

پپ در این زمینه به خبرنگارها گفت که: دیاز مصدوم است و فیلیپس نیز آماده بازی نبود به دلیل حضور در جام جهانی و دیاز نیز از ناحیه همسترینگ مصدومیت جدی پیدا کرده است و متاسفانه همراه ما نیست. این اتفاق برای او در زمان جام جهانی اتفاق افتاد. حالا او باید برای روند درمانی اش چند روزی را نزد پزشکان باشد.

حضور ریکو لوییس در ترکیب سیتی
حضور ریکو لوییس در ترکیب سیتی

تمجید از عملکرد ریکو لوییس در ترکیب منچستر سیتی

پپ سرمربی باتجربه تیم منچستر سیتی بعد از پایان بازی از بازی فوق العاده ریکو به وجود آمد و از اینکه او را در ترکیب تیمش در بازی با لیورپول قرار داد گفت: « قطعا اگر او نبود ما به این خوبی نمی توانستیم بازی کنیم و لیورپول را ببریم. من با توجه به اینکه ریکو سن پایینی دارد ولی تحت تاثیر بازی و عملکرد فوق العاده اش قرار گرفته ام. او امروز بسیار عالی در تیم بزرگسال بازی می کند. بازیکن باهوش و موفقی است. ریکو لویس در یک دهه درخشان در سیتی قرار دراد و به زودی قرار است ستاره باشگاه ما شود و قطعا در 10 سال آینده بهترین زمان او است. ما در این ده سال قرار است بازیکن فوق العاده ای داشته باشیم.

سرمربی باهوش و موفق تیم سیتی گفت نمایش درخشان کوین دی بروینه بسیار خارق العاده و عالی بود. کوین 8 سال اس که در کنار مجموعه ما حضور دارد. او بازیکن بسیار خوبی است که تمام انرژی خودش را باید در زمین قرار دهد. زمانی که این اتفاق بیفتد قطعا بازیکن های فوق العاده ای خواهیم داشت. او بهترین الگو برای سایر بازیکنان تیم است و قطعا داشتن ثبات اینکه هر بازی باید خوب باشیم کار آسانی نیست.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
25 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *