استقبال بی نظیر از مارتینز

استقبال بی نظیر از مارتینز پسر بد فوتبال دنیا ، دروازه بان پرحاشیه تیم ملی آرژانتین در شهر زادگاهش با استقبال بی نظیری روبرو شد. او در بین 140 هزار نفر از طرفداران خودش مورد تشویق قرار گرفت. او که در رقابت های جام جهانی بسیار خوش درخشید و توانست آرژانتین را به تنهایی قهرمان جان جهانی کند.

استقبال بی نظیر از مارتینز

به گزارش سایت خبری ورزشی “Varzeshi.org” امیلیانو یا دیبو مارتینز گلر موفق تیم آرژانتین از چهره های جنجالی و پرحاشیه در جام قطر 2022 بود. او در فینال این رقابت ها توانست هم مدال قهرمانی جام را به همراه جایزه بهترین دروازه بان باهم دریافت کند. امروز مارتینز به زادگاهش در مار دل پلاتا رفته و با استقبال بی نظیری از هموطنان و همشهریان خودش مواجه شده است.

مارتینز در فینال خوش درخشید

امیلیانو در رقابت های جام جهانی و مسابقه فینال بین فرانسه و آرژانتین بسیار خوش درخشید و توانست در یک مسابقه دیدنی در وقت های اضافی دوم یک مهار استثنایی داشته باشد تا مسابقه را به ضربات پنالتی ببرد. در جنگ پنالتی ها نیز به درخشش خودش ادامه داد و نقش مهمی را در قهرمانی آلبی سلسته ها برعهده داشت تا نامش در تاریخ ماندگار شود. و که حالا محبوبیت زیادی در بین آرژانتینی ها بدست آورد و مورد استقبال 140 هزار نفر از همشهریانش قرار گرفت و آنها در یک دیدار پرشور در خیابان به دیدار او آمده اند.

استقبال بی نظیر از مارتینز | پسر بد فوتبال دنیا در بین 140 هزار نفر از آرژانتینی ها
استقبال بی نظیر از مارتینز | پسر بد فوتبال دنیا در بین 140 هزار نفر از آرژانتینی ها

دیبو در شهر زادگاهش مورد استقبال قرار گرفت

لقب مارتینز در شهر خودش اِل دیبو است. او که در سال 1992 در مار دل پلاتا به دنیا آمده است. او در 12 سالگی عضو باشگاه ایندیپندینته شد و در 17 سالگی نیز به انگلستان مهاجرت کرد. 13 سال بعد اولین شهروند مار دل پلاتا بود که قهرمان جهان شده است. مردم زادگاهش او را بسیار دوست دارند و امروز واقعا برایش سنگ تمام گذاشتند. آنها در یک میدان اصلی شهر یک سکو خاص نصب کردند و بهترین مهارهای او را در جام قطر با یک تلویزیون بزرگ نشان دادند. دیبو حالا بر روی سکو آمد و برای مردم شهرش صحبت انجام داد. حالا مردم او را قهرمان شهرشان می دانند.

استقبال بی نظیر از مارتینز

استقبال بسیار زیبا و جذاب از یک دروازه بان

دیبو گفت: من اولین بار در بین این همه آدم هستم. قطعا بدست آوردن سومین ستاره و سومین قهرمانی دنیا افتخار بسیار بزرگی است. همه بچه های تیم ما در این پیروزی نقش داشتند. حالا ما به فکر قهرمانی چهارم در جام جهانی آینده هستیم. من زمانی که به ایندیپندینته رفتم دوست داشتم یک فوتبالیست قوی شم. در 17 سالگی نیز به انگلیس رفتم و حالا وقتی به تیم بزرگسالان آرژانتین دعوت شدم. رویای اصلی من این بود که این جام جهانی را به این شهر بیاورم. ما اول قهرمان کوپا شدیم. در ومبلی فینالیست را بردیم و در نهایت در قطر قهرمان دوره قبل جام را شکست دادیم.

امسال بسیار برای ما خوب بود و این موضوع بسیار زیبا و جذاب است. معمولا در همه جا اول برای مهاجمان مراسم جشن و تحسین می گیرند. ولی حالا بنده به عنوان دروازه بان مورد استقبال و شادی قرار گرفتم و از این موضوع خیلی خوشحالم که دروازه بان ها هم به تنهایی مورد تشویق فراوان قرار می گیرند.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

مهار استثنایی در دقایق آخر بازی مقابل فرانسه

دروازه بان موفق تیم آلبی سلسته ها گفت: فینال جام جهانی قطر در حالی که نتیجه 3-3 بود، فرانسوی ها نیز یک فرصت مناسب برای گلزنی بدست آوردند ولی من با یک مهار توانستم مانع از باز شدن دروازه تیمم شوم. این صحنه بسیار عجیب و غریب بود. ما قبل از آن به مدت 70 دقیقه کنترل بازی را در دست داشتیم.

بعد به حریف پنالتی دادیم و اصلا متوجه نشدیم چه اتفاق هایی در حال رخ دادن است. این به من اعتماد به نفس بیشتری داد و حتی می دیدم که نیمکت نشین های فرانسوی طوری خوشحال هستند که انگار پیروز میدان شده اند. ولی هیچکس نباید تا وقتی سوت پایان به صدا در نیومده، خودش را پیروز میدان بداند. چون هیچ چیزی مشخص نیست و تا آخرین لحظه همه چیز دستخوش تغییرات فراوان است.

استقبال 140 هزار نفری از پسر بد فوتبال جهان
استقبال 140 هزار نفری از پسر بد فوتبال جهان

رقص جنجالی و بازی ذهنی با اورلین شوامنی

امیلیانو به رقص جنجالی خودش در ضربه های پنالتی و بازی های ذهنی مقابل پنالتی زن های خروس ها نیز اشاره نمود: آن رقص کوچک در زمان ضربه های پنالتی بود. آنها به صورت لحظه ای به ذهم رسید و من انجامش دادم. من در پنالتی از دروازه بان فرانسه قوی تر عمل کردم. می دانم که حریف به من احترام می گذارد. خودشان اینها را به من گفتند. زمانی که در فینال جام جهانی یک پنالتی را گرفتم. می دانستن که بازیکن های بعدی نیز مضطرب خواهند بود برای همین سعی کردم با پرت کردن توپ با آنها بازی ذهنی انجام دهم. من با بازیکنان حریف حرف می زدم و با آنها دست می دادم. آنها را تحت فشار قرار می دادم. در نهایت دیدید که شوامنی توپ را خراب کرد و به بیرون زد.

مسی، بهترین بازیکن تاریخ است

او همچنین درباره مسی گفت: کاپیتان و اسطوره آرژانتین یعنی لئو مسی بهترین بازیکن دنیا است. من دوست داشتم یعنی یکی از رویاهای من بود که جام جهانی را در دست های او ببینم. قرار گرفتن کاپ قهرمانی در دست های لئو بسیار قشنگ است و من قبلا کوپا و فینالیسیما را دیده بودم و حالا می خواستم جام جهانی را نیز در دستان او ببینم.

استقبال بی نظیر از مارتینز
استقبال بی نظیر از مارتینز

مسی قطعا بهترین بازیکن دنیا و تاریخ است. بعد از فینال برایش پیغام فرستادم و از او بابت قهرمانی جام جهانی تشکر کردم. او هم جواب مرا داد و گفت اینکه بهترین بازیکن دنیا برای شما اینقدر قابل احترام باشد واقعا بی نظیر است. مارادونا همیشه علاقه داشت که مسی یکبار آرژانتین را قهرمان کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *