حضور لیونل مسی در جام جهانی 2034؟ | درخواست جالب اینفانتینو

جیانی اینفانتینو، خواستار حضور لیونل مسی در جام جهانی 2034 در عربستان است. در این پست از ورزشی درباره‌ی درخواست جالب اینفانتینو می‌خوانیم.

حضور لیونل مسی در جام جهانی 2034

رئیس فیفا این بیانیه را در ورزشگاه DRV PNK که برای میزبانی بازی جدید CONMEBOL Legends  انتخاب شده است، مطرح کرد.

جیانی اینفانتینو ، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) در مسابقه CONMEBOL Legends حضور داشت و رئیس فوتبال به آینده لیونل مسی آرژانتینی اشاره کرد. او از این بازیکن 36 ساله خواست که تا صدمین سالگرد جام جهانی در سال 2034 به بازی ادامه دهد!

زمانی که در مورد آینده لیونل مسی که در اینترمیامی به عنوان کاپیتان بازی می‌کند سوال شد، او ابراز تمایل کرد که مسی تا 47 سالگی به فوتبال ادامه دهد.

اینفانتینو به DSports گفت: «ما در مورد جام جهانی، با چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین، قهرمان جهان، مثل همه آرژانتین صحبت کردیم. آخرین جام جهانی را به یاد آوردیم و برای جام های بعدی برنامه‌ریزی کردیم.

اوضاع خیلی خوب است، همه خوشحال و موافقیم. سال 2026 اولین جام جهانی 48 تیمی خواهد بود، این جام بزرگ تر هم خواهد شد. تورنومنت همانطور که می‌دانید اینجا در آمریکا، در ایالات متحده، مکزیک و کانادا خواهد بود. یک جشن بزرگ و یک رویداد تاریخی.

امیدوارم او به جام جهانی بعدی، جام جهانی بعد از آن و جام جهانی 2034 نیز برسد. هر زمان که بخواهد.»

نظر اینفانتیو درباره‌ی بازی اسطوره‌ها

نظر اینفانتیو درباره‌ی بازی اسطوره‌ها

ستارگانی مانند رونالدینیو، کارلوس والدراما و سرخیو آگوئرو در بازی‌ای که با نتیجه 2-1 به سود تیم تانگو بر تیم سامبو به پایان رسید به زمین آمدند.

برخی از بازیکنان دهه‌هاست که فعال نبوده‌اند. اما نشان دادند که هنوزم چیزی در چنته دارند و آن را با دیگر اسطوره‌ها و به‌ویژه ستاره‌های فوتبال آمریکای جنوبی مخلوط کرده‌اند.

اینفانتینو به DSports گفت : «همه آنها پدیده هستند . من تمام نیمه اول را در زمین بودم، اما برای بازی، بقیه بازی می‌کنند. من بازی را تماشا می‌کنم. با این قهرمانان لذت منحصر به فردی است.

بسیار لذت بردم، به خصوص از دیدن همه این قهرمانان باورنکردنی، بازیکنان فوتبال افسانه‌ای که هر بار که آنها را می بینیم ما را به حرکت وا می‌دارند، قهرمانان قلب و قهرمانان مردم. بسیار خوشحالم.»

Pooria
8 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *