لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی

خشم لوکا مودریچ ستاره کرواسی از داور پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی قطر به قدر کافی ناراحت بود. اما بخشی از ناراحتی و عصبانیتش را به داوری جنجالی بازی توسط دنیله اورساتو ابراز کرد.

عصبانیت لوکا مودریچ از داور بازی

در درجه‌ی اول بیشتر عصبانیت مودریچ بخاطر پنالتی‌ای بود که اورساتو به نفع آلبی سلسته اعلام کرد. پنالتی‌ای که لیونل مسی کاپیتان تیم، به زیبایی به ثمر رساند تا کفه‌ی ترازو به سمت آرژانتین سنگینی کند. خطای پنالتی پس از برخورد پرسش برانگیز دومینیک لیواکوییچ، دروازه بان کرواسی به یولیان آلوارز در مصاف تک به تک اعلام شد. داور که در موقعیت نزدیک به صحنه قرار داشت، معتقد بود که دروازه بان به جای توپ، بازیکن حریف را شارژ کرده است.

مودریچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اعلام پنالتی یک لحظه‌ی کلیدی در بازی بود. او قبل از آن صحنه برای ما کرنر اعلام نکرد و در عوض به راحتی به آن ها پنالتی داد. به نظر من هیچ خطایی رخ نداد. بازیکن آنها توپ را زد ولی نتوانست از دروازه‌بان ما عبور کند و با او برخورد کرد.

کاپیتان مودریچ افزود: “باورم نمی شود که آن برخورد را پنالتی اعلام کرد. این اتفاق جریان بازی را کاملا عوض کرد.”

مودریچ با عصبانیت گفت: “من هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. اما الان برایم غیر ممکن است که این کار را نکنم. او یکی از بدترین داورانی است که تا به حال دیده ام. و این اصلا بخاطر اتفاقات امروز نیست. پیش از این بارها در بازی های من قضاوت کرده است و خاطره‌ی خوبی از او ندارم. او یه فاجعه تمام عیار است.”

خداحافظی لوکیتا از تیم ملی؟

با توجه به اینکه مودریچ اکنون 37 ساله است، گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه این آخرین حضور او در تیم ملی کرواسی بوده، وجود دارد.

هافبک گفت: “آخرین بازی من با تیم ملی؟ نمی دانم، باید صبر کنیم. اکنون وقت صحبت در این باره نیست. تمرکز ما روی عنوان سومی جام است و باید برای آن آماده شویم.”

لوکا مودریچ، پس از حذف تیمش در نیمه نهایی، به شدت از داوری انتقاد کرد.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
15 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *