خطر محرومیت فیفایی مس رفسنجان وجود دارد + گزارش

باشگاه مس رفسنجان با دو پرونده حقوقی جدید در فدراسیون جهانی مواجه شده‌است. خطر محرومیت فیفایی مس رفسنجان وجود دارد.

خطر محرومیت فیفایی مس رفسنجان

به گزارش وب سایت “ورزشی“، باشگاه مس رفسنجان در سال جاری با مشکلات مالی عجیب و غریبی مواجه شده‌است. این باشگاه با بدهی‌های زیادی روبه رو است. حتی آن‌ها در نیم فصل به سختی موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. اکنون همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالاتی مس را بسته بودند، دوباره در فیفا علیه مسی‌ها شکایت کردند.

به گزارش تسنیم، جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان در نیم فصل باتدایی بابت مطالبات فصل پیش خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند. نتیجه‌ی شکایت آن‌ها بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم بود. این دو حالا بار دیگر طرح شکایت کردند.

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا برای اصل مطالبات سال پیش توافق کردند. آنها با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند. ولی این دو بازیکن برزیلی همچنان از مس رفسنجان طلب دارند. آن‌ها به همین دلیل بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

سرنوشت مس رفسنجان در بحبوحه‌ی طرح شکایت جدید

در رابطه با این پرونده، پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت تازه‌ای برده‌است. علاوه بر این، جفرسون نیز بخاطر بندهای قرارداد سال پیش خود از مس رفسنجان به فیفا مجددا طرح شکایک کرده است.

ظاهراً ثبت این دو شکایت جدید از مس رفسنجان دو مرتبه این باشگاه را به چالش‌هایی مواجه خواهد‌کرد. شکایت‌هایی که شاید به زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس برای فصل آینده خواهد شد.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *