خط و نشان ایران برای آسیا با پیروزی پنج گله / نتیجه بازی ایران اندونزی

تیم ملی در آخرین مسابقه دوستانه خود پیش از شرکت در جام ملت‌های آسیا برابر اندونزی با پنج گل برنده شد. نتیجه بازی ایران اندونزی با حساب 5 بر 0 به سود ایران به اتمام رسید.

نتیجه بازی ایران اندونزی / خط و نشان ایران برای آسیا با پیروزی پنج گله

به گزارش «ورزشی»، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه خود قبل از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در دوحه به مصاف تیم ملی اندونزی رفت. تیم ایران در پایان با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را در هم کوبید تا با روحیه بالای وارد این مسابقات شود.

تیم ملی در این مسابقه با دو ترکیب متفاوت وارد زمین شد. در نیمه نخست، سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو ترکیب تیم ملی را تشکیل دادند.

ملی پوشان در نیمه اول با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد. در این نیمه، سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ برای ایران موفق به گلزنی شدند.

رسانه‌ تیم ملی در این زمینه نوشته است: در این نیمه و بعد از مصدومیت جزئی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی تیم و آزمایش آنها با بازیکن کمتر، یار جایگزین به زمین نفرستاد. تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه اول با ۱۰ نفر بازی کند.

ترکیب تیم ایران برابر اندونزی در نیمه دوم

ترکیب تیم ایران برابر اندونزی در نیمه دوم

در نیمه دوم بازی با تصمیم امیر قلعه نویی تیم ملی ترکیب تیم به طور کامل عوض شد. در نیمه دوم ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

تیم ملی با دو گل مهدی قایدی در نهایت با 5 گل اندونزی را از پیش رو برداشت.

 

Pooria
9 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *