خلاصه بازی رئال مادرید و رئال بتیس | رئال بتیس 1-1 رئال مادرید

رئال مادرید مقابل رئال بتیس دو امتیاز از دست داد. در این پست از ورزشی خلاصه بازی رئال مادرید و رئال بیتس را مرور می‌کنیم. شاگردان کارلو آنچلوتی خوش شانس بودند که با یک امتیاز فرار کردند.

خلاصه بازی رئال مادرید و رئال بتیس

روند گلزنی خیره کننده جود بلینگهام ادامه یافت. اما این برای کسب یک پیروزی ارزشمند برای رئال مادرید پس از تساوی 1-1 با رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویلامارین کافی نبود.

شاگردان کارلو آنچلوتی یک شانس طلایی برای باز کردن فاصله سه امتیازی در صدر لالیگا قبل از اینکه خیرونا مقابل بارسلونا در دیدار تمام کاتالونیایی خود در روز یکشنبه قرار گیرند، داشتند. اما بتیس مانوئل پلگرینی ثابت کرد که شکست دادن تیمش کار دشواری است.

براهیم دیاز در نیمه اول گلزنی کرد. رودریگو پس از به زمین افتادن درون محوطه جریمه، درخواست شدیدی برای پنالتی داشت. اما VAR با تصمیم داور مسابقه، سزار سوتو گرادو، پنالتی را رد کرد.

میزبان نیز با درخشش آیوزه پرز دروازه رئال را تهدید کرد. ویلیان خوزه نیز ضربه‌ای را به تیرک دروازه‌ی مادرید زد. در نهایت نیمه‌ی اول علیرغم موقعیت‌های زیاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی نفس‌گیر پس از نیمه‌ی اول ادامه یافت. بالاخره جود بلینگهام همیشگی، برای تیمش گلزنی کرد.

بلینگهام از زمان انتقال 103 میلیونی خود به سانتیاگو برنابئو در 13 بازی لالیگا 11 گل به ثمر رسانده بود. درخشش او، تیمش را محکم در صدر جدول گلزنان لوس بلانکوس قرار داد.

تعجبی نداشت که مرد انگلیسی دوباره زمانی که تیمش بسیار به او احتیاج داشت، گلزنی کرد.

این براهیم بود که یک پاس گل زیبا به بازیکن 20 ساله داد تا با روی سیلوا تک به تک شود. بلینگهام نیز اشتباه نکرد و با خونسردی دروازه بتیس را گشود.

سپس رودریگو در شرایطی که بسیار روی فرم است، نزدیک بود برتری را دو برابر کند. اما تلاش برزیلی از کنار تیر دروازه عبور کرد و به بیرون رفت.

گل تساوی بتیس

گل تساوی بتیس

اما در نهایت بتیس در دقیقه 66 به تساوی رسید. آیتور رویبال از فصل 2020-2021 در لیگ گلزنی نکرده بود. شاید هیچ گلی نیز به این مهمی نمی‌توانست باشد.

این بازیکن 27 ساله توپ را با فاصله زیادی از دروازه برداشت و به سمت دروازه رفت. این مدافع کناری در نهایت موفق شد با ضربه‌ای نرم دروازه را باز کند.

دروازه‌بان دوم رئال مادرید، لونین شیرجه‌ی بلندی بست. اما او نتوانست کاری انجام دهد. توپ با گوشه‌ترین نقطه‌ی دروازه رفت و تماشاگران بنیتو ویلامارین را به وجد آورد.

رئال مادرید برای یک گل پیروزی‌بخش دیرهنگام فشار آورد. آنچلوتی در تلاش برای بهبود اوضاع، دنی سبایوس و خوسلو را نیز به زمین انداخت.

بازی مستحق دقایق پایانی دراماتیک بود و با ضربه سر ایسکو، تیرک به لرزه درآمد. خوسلو نیز در ثانیه های پایانی وقت قانونی بسیار به گلزنی نزدیک شد.

رئال مادرید حداقل باید شکرگزار باشد که 14 بازی بدون شکست آنها در تمام رقابت ها هنوز دست نخورده است و آنها در حال حاضر در صدر هستند.

اما در هر صورت، مردان آنچلوتی، 2 امتیاز را در خانه‌ی حریف از دست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *