داور بازی برگشت بارسلونا-پی‌اس‌جی مشخص شد

ایستوان کواکس رومانیایی به عنوان داور بازی برگشت بارسلونا-پی‌اس‌ج در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شده است. بدین ترتیب، داور بازی برگشت بارسلونا-پی‌اس‌جی مشخص شد.

داور بازی برگشت بارسلونا-پی‌اس‌جی

به گزارش وبسایت “ورزشی“، رقابت‌های دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار حساس با میزبانی تیم‌های بارسلونا و دورتموند آغاز می‌‌شود. امروز یوفا اسامی داوران این دو مسابقه را به طور رسمی اعلام کرد.

بر این اساس دیدار دو تیم بارسلونا و پاریس‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس اهل رومانی در ورزشگاه مونتجویک قضاوت خواهد کرد. مارکو فریتس از آلمان نیز به‌عنوان داور VAR این دیدار برگزیده شده است. مسابقه رفت دو تیم با پیروزی 2-3 آبی اناری‌ها پایان یافت.

داور بازی دورتموند و اتلتیکومادرید

کواکس 39 ساله که از سال 2010، در لیست داوران بین‌المللی است. اما او تا به حال بازی بارسلونا را در مسابقات چمپیونزلیگ داوری نکرده است. البته این کار را در لیگ اروپا انجام داده‌است. او در بازی رفت مقابل ناپولی در فصل22-2021 که با تساوی 1-1 در بارسلونا به پایان رسید، این دیدار را سوت زد.

اما برای پاریس سن ژرمن، او دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را داوری کرده است. بازی اول در جریان پیروزی 5-0 مقابل گالاتاسرای در فصل 20-2019 و شکست 4-1 مقابل نیوکسل در فصل حاضر. او پنج بازی در فصل جاری لیگ قهرمانان سوت زده‌است. بازی‌های آرسنال-سویا (2-0) و اینتر-اتلتیکو (1-0) نیز از جمله بازی‌های فصل او بوده است. علاوه بر این او فینال لیگ کنفرانس 22-2021 بین رم و فاینورد (1-0) را نیز سوت زده‌بود.

داور بازی دورتموند و اتلتیکومادرید

در مسابه همزمان نیز داوری دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید به اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی واگذار شده‌است. نیک کایتازوویچ از اسلوونی نیز داور اتاق VAR خواهد بود. این بازی در شرایطی در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار می‌شود که در بازی رفت شاگرد سیمئونه 2-1 پیروز شدند.

Pooria
14 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *