رئال مادرید قهرمان نیم فصل شد / رئال مادرید 1 – 0 مایورکا

رئال مادرید به سختی و به لطف ضربه سر آنتونیو رودیگر مایورکا را شکست داد. بدین ترتیب رئال مادرید قهرمان نیم فصل شد.

رئال مادرید قهرمان نیم فصل شد

به گزارش ورزشی، رئال مادرید در 15 دقیقه پایانی در خانه مایورکا به ضربه سر آنتونیو رودیگر نیاز داشت تا سه امتیاز را در این رقابت تنگاتنگ قهرمانی نیم فصل لالیگا تضمین کند.

لوس بلانکوس بازی را آرام شروع کرد. مایورکا حتی به راحتی می‌توانست در مادرید پیشتاز باشد، اما تیم کارلو آنچلوتی در نهایت راه دروازه را پیدا کرد.

رئال مادرید در نیمه اول نتوانست واقعاً خود را به مایورکا تحمیل کند. بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو در تلاش بودند تا کارگشا باشند.

حتی جود بلینگهام به نظر می‌رسید خیلی تمرکز ندارد. همین عدم تهدید رئال مادرید، مایورکا را تشویق کرد تا به جلو برود. مایورکا سعی کرد از عدم هماهنگی تیم رئال استفاده کند اما موفق نبود.

موقعیت‌های مایورکا

آنها کمی قبل از نیمه‌ی اول پس از اینکه دنی رودریگز در فضا نفوذ کرد و یک سانتر عالی به سمت تیرک 2 انجام داد، تقریباً به گل رسیدند. اما ضربه آنتونیو سانچز موفقیت آمیز نبود.

به نظر می‌رسید که او گل زده است. اما قبل از اینکه آندری لونین توپ را با پنجه از دروازه خارج کند، توپ درست روی خط دروازه و زیر تیر قرار گرفت.

در نزدیکی شروع نیمه دوم، مایورکا دوباره ضربه‌ای به تیرک دروازه زد. این بار  ضربه کم زمینی سامو کاستا پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت.

رئال مادرید آشفته به نظر می‌رسید. اما خوش شانس بود که در برنابئو عقب نیفتاد. مایورکا به خوبی نشان می داد که چرا در میانه‌های جدول جا دارد.

حملات رئال مادرید برای گل

حملات رئال مادرید برای گل

در 20 دقیقه مانده به پایان بازی، براهیم دیاز به نظر می رسید که باید رئال مادرید را پیش انداخته باشد. اما او یک موقعیت باورنکردنی را از دست داد.

شوت رودریگو دفع شد. اما در برگشت دیاز بود و دروازه خالی. اما به نوعی به تیر دروازه برخورد کرد.

فشار روی مایورکا در حال افزایش بود. بلینگهام روی یک خطای هند بسیار اعتراض داشت. اما داوران با پنالتی موافقت نکردند.

اما در نهایت کرنر لوکا مودریچ با ضربه سر عالی توسط آنتونیو رودیگر در فاصله کمی بیش از 10 دقیقه وارد دروازه شد.

این برد به این معنی است که رئال مادرید سه امتیاز از خیرونا پیشی می‌گیرد و قهرمان نیم فصل لالیگا می‌شود. خیرونا همین امشب به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *