اشک رامین رضاییان

تیم ملی فوتبال ایران در بازی شب گذشته در نزدیک ترین حالت ممکن به مرحله حذفی در جام جهانی ناکام ماند و از صعود به جمع 16 تیم دور بعد بازماند و لذت تماشای بازی بین تیم ملی در مقابل هلند نصیب هواداران نشد.

باخت تلخ برای بازیکنان هم سخت بود و تصاویر غم انگیز و ناراحت کننده ای از ملی پوشان در فضای مجازی منتشر شده است. از مربی تا بازیکنان ثابت و ذخیره همه با باخت تیم ملی و ناکامی در صعود بسیار ناراحت شده بودند و شبی سخت و دشوار را در چمن و صندلی های نیمکت تجربه کردند.

در این بین رامین رضاییان نیز همانند بقیه ملی پوشان کنترل احساساتش را از دست داد و برای دقایقی درون زمین مات و مبهوت ماند و به پهنای صورت اشک ریخت و به طوری که از سرمربی تا بازیکنان تیم ملی آمریکا به او دلداری داده اند و در ادامه برخی از تصاویر اعضای تیم آمیکا با مدافع راست تیم ملی را مشاهده می کنید:

گریه رامین رضاییان
سرمربی تیم ملی آمریکا در قبل بازی قبل از ایران بابت رفتار فدراسیون فوتبال خودش معذرت خواهی کرد و بعد از بازی نیز به سراغ رامین رضاییان رفت و به او دلداری داده است.

 

اشک های صورت رامین رضاییان
بازیکن مدافع چپ آمریکا بنام آنتونی رابینسون در این بازی در انتهای بازی به سراغ رضاییان رفت و سعی کرد او را آرام کند.

 

رامین رضاییان ناراحت از باخت
تیم ریم یکی از مدافعین باتجربه تیم آمریکا نیز در کنار رامین قرار گرفت و دست رامین رضاییان را گرفت تا او را از روی زمین بلند کند.
اشک های غم انگیز رامین رضاییان
ارتباط جالب بین بازیکنان آمریکایی و رامین برقرار شد، مهاجم آمریکایی به شدت از ناراحتی رامین رضاییان غم انگیز شد.

 

دلداری دادن بازیکن آمریکایی به رامین رضاییان
رامین از بهترین بازیکنان جام 2022 قطر بوده است و حالا باید با این تورنمنت خداحافظی کند و به فکر درخشش در جام ملت های آسیا باشد و جایی که یک سال دیگر در استادیوم های قطر باید به فکر بازی های آسیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *