قرارداد رونالدو با النصر

به گزارش روزنامه مارکا قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر نهایی شده و این ستاره و ملی پوش پرتغالی راهی کشور عربستان می شود.

کریس در شرایطی خودش را برای حضور در مراحل یک هشتم جام جهانی قطر 2022 آماده می کند و به دنبال بالا بردن جام برای کشور خودش پرتغال است، روزنامه مارکای اسپانیا مدعی شد که قرارداد کریس با النصر عربستان نهایی شده است.

به نقل از مارکا قرارداد دو فصل و نیم باشگاه النصر با کریس رونالدو هزینه ای حدود 200 میلیون یورو در سال است که این بازیکن در آستانه منتقل شدن به فوتبال باشگاهی النصر عربستان است.

به گزارش روزنامه مارکا:

کریس رونالدو حالا باید قدم های مهمی را در زمینه آینده خودش بردارد. مارکا هفته های قبل اعلام کرد که این ستاره پرتغالی حاضر به عقد قرارداد با باشگاه النصر می باشد و قراردادش با امضاء نهایی این بازیکن فاصله چندانی ندارد و مبلغ انتقال نیز با حقوق و قرارداد تبلیغاتی حدود 200 میلیون یورو در هر فصل است.

رونالدو در النصر

وقتی رونالدو در اروپا درخشش تمام شد، حالا تلاش می کند تا به دور از رقابت با دیگران، بیشتر به دنبال جبران ضررهای اقتصادی باشد. هیچ تیمی در دنیا به پیشنهاد تیم عربستانی نزدیک نمی شود، حتی تیم های MLS نیز به دنبال این پیشنهاد ها نیستند و فقط مبالغ هنگفت و غیر فوتبالی می تواند این پیشنهاد وسوسه انگیز را برای رونالدو رقم بزند. اگرچه فوتبال عربستان در سالهای اخیر در حال رشد زیادی بوده و در لیگ باشگاه های آسیا نیز حرفی برای گرفتن دارند ولی رقابت در سطح پایینتری در لیگ داخلی آنها است.

CR7 بعد از ناکامی ها و درگیری با مدیران باشگاه منچستر یونایتد، حالا بدون باشگاه است و با درگیری ها با مربی منچستر باعث یک شکست بزرگ برای کریس شده است.

البته فوتبال کشور عربستان سعودی بسیار پیشرفته تر و در حال رشد است، بازیکنان در سطح جهانی آخرین حضور خودشان را در فوتبال در این کشور سپری می کنند. رهبران و تصمیم گیرنده های فوتبال و فدراسیون عربستان به دنبال بالا بردن کیفیت مسابقات بوده و می دانند که اگر رونالدو به لیگ عربستان بیاید قطعا باعث افزایش رونق اقتصادی این کشور در حال رشد است.

کریس در بازی های جام جهانی

مربی النصر بر عهده رودی گارسیا بوده که در بین بازیکنان این تیم نیز دروازه بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی نیز دیده می شود. تیم النصر حالا با حضور رونالدو به دنبال برتری خودش در رقابت های داخلی و پیدا کردن خود در فوتبال دنیا است. بازی های خانگی این تیم معمولا در مرسول پارک با 25 هزار نفر برگزار می شود.

تیم الهلال قهرمان فعلی عربستان، رقیب بزرگ تیم النصر و رونالدو به حساب می آید که کریس می تواند به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای در مقابل آنها قرار بگیرد. در تابستان امسال نیز آنها به دنبال ستاره معروف فوتبال دنیا رفته اند که با یک تحریم اداری و تکرار قراردادها مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

حالا با این قرارداد النصر تلاش زیادی می کند تا رونالدو را در اختیار بگیرد. هیچ گونه موانعی وجود ندارد و پیشنهادی وسوسه انگیز می تواند باعث موافقیت کریس برای انتقالش به النصر شود.

با توجه به اینکه از آبی های لندنی به عنوان یکی از تیم های جذب کننده کریس رونالدو می توانیم نام ببریم ولی چلسی علاقه خودش را نسبت به رونالدو کاهش داده و اولیور کان نیز اعلام کرد که بارین مونیخ نیز به دنبال جذب رونالدو نیست.

حالا رونالدو فقط تمرکزش را بر روی جام جهانی قطر دوخته است. این مهاجم جزو اولین بازیکن های تاریخ فوتبال است که در 5 جام جهانی مختلف گلزنی نموده و در پیروزی جذاب در برابر غنا توانسته از روی پنالتی گلزنی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *