رسمی؛ عارف غلامی به ولژ موستار سونی پیوست

تیم جدید عارف غلامی از او رونمایی کرد. به طور رسمی، عارف غلامی به ولژ موستار سونی پیوست. پس از یک نیم فصل دوری از مسابقات، غلامی فرصت بازی جدید در خارج از ایران پیدا خواهد کرد.

عارف غلامی به ولژ موستار سونی پیوست

به گزارش وب سایت «ورزشی»، عارف غلامی پس از یک نیم‌فصل دوری از ترکیب استقلال و عدم بازگشت به لیست این تیم، تصمیم به خداحافظی با آبی‌ها گرفت. پس از کش و قوس فراوان، این بازیکن امروز رسما با عقد قراردادی یک سال و نیمه راهی ولژ موستار بوسنی شد.

این مدافع میانی پس از چهار فصل در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام با این تیم، از ابتدای فصل از فهرست تیم کنار رفت. پس از آن شرایط بازی به دست نیاورد تا تصمیم به جدایی گرفته و قراردادش با باشگاه ولژ موستا را نهایی کند.

عارف غلامی به حضور مجدد در ترکیب امید داشت، چنین اتفاقی را تجربه نکرد و به کلی تصمیم به ترک لیگ ایران گفت. او امروز با حضور در ورزشگاه روژنی، قراردادش را تا پایان فصل 25-2024 با ولژ موستار به ثبت رساند.

معارفه‌ی عارف غلامی در تیم جدیدش

معارفه‌ی عارف غلامی در تیم جدیدش

باشگاه ولژ موستار در معرفی عارف غلامی نوشته است: «عارف کار خود را در رده‌های جوانان سپاهان آغاز کرد. او در رده‌ی بزرگسالان برای این تیم به میدان رفت و درخشید. او پس از آن در ذوب‌آهن و فولاد خوزستان نیز بازی کرد. سپس راهی استقلال، یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران با دو قهرمانی آسیا شد.»

ولژ موستار در معرفی عارف غلامی عنوان کرده که او در 96 بازی برای استقلال توانسته دو گل یک پاس گل به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان آسیا هم برای آبی پوشان ایران به میدان رفت. او همچنین قهرمانی لیگ برتر و سوپر جام را هم در کارنامه دارد.

همچنین سایت ولژ موستار نوشته: «عارف غلامی در سال 2020 در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی بوسنی و هرز گوین، پیراهن تیم ملی ایران را پوشید.»

عارف غلامی اکنون بعد از هفت سال حضور پیاپی در لیگ برتر ایران و نیم‌فصل دوری از میادین، فرصت جدید برای بازی با ولژ موستار بوسنی به دست بیاورد. او امیدوار است بتواند دوباره جایگاه خود را در لیگ برتر ایران پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *