.دیاز سرمربی الهلال بدون ترس گفت:

ما دنبال بهترین نتیجه مقابل رئال مادرید هستیم.امروز فینال جام باشگاها بین دو تیم الهلال عربستان و رئال مادرید اسپانیا است. الهلال که قهرمان جام باشگاه های آسیا شد به دنبال یک شگفتی در جام باشگاه های جهان است و رامون دیاز سرمربی الهلال، با انگیزه بیشتری مقابل رئال مادرید می رود.

رئال مادرید مقابل الهلال
رئال مادرید مقابل الهلال
دیاز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

ما مقابل تیم فلامینگو خیلی خوب ظاهر شویم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم و حالا با قدرت مقابل رئال مادرید می رویم منتظر قهرمانی ما در جام باشگاه های جهان باشید. و در ادامه گفت: ما نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان هستیم و میخواهیم از اعتبار آسیا در جام باشگاه ها دفاع کنیم.

الهلال عربستان مقابل فلامینگو برزیل
الهلال عربستان مقابل فلامینگو برزیل
رامون دیاز در مورد بازی الهلال مقابل تیم الوداد مراکش گفت:

با اینکه بازی سنگینی را در مقابل الوداد انجام دادیم و با بازی هماهنگ توانستند از زیر فشار الوداد خارج شوند و با توانستیم نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم. اینک در فینال جام باشگاه های جهان، توقع ما بسیار بالاست و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

الهلال عربستان مقابل الوداد مراکش
الهلال عربستان مقابل الوداد مراکش
سرمربی الهلال در مورد بازگشت کریم بنزما به ترکیب اصلی گفت:

بنزما بازیکن ستاره و معروف رئال مادرید است. گفته می‌شود کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، قراردادش را با باشگاه خود تمدید کرده است. بنزما پس از جدایی فوق ستاره پرتغالی، به ستاره اصلی رئال تبدیل شد و نمایش دیدنی داشت که باعث شد که توپ طلای 2022 را از آن خود کند.

کریم بنزما
کریم بنزما

ما برای مقابله با رئال مادرید برنامه های خاصی را در نظر گرفته ایم. ما سعی می‌کنیم فضاها را ببندیم و از موقعیت های به دست آمده، خوب استفاده کنیم. خوبی تیم ما این است که تجربه بازیکنانمان در سطح باشگاه های جهان زیاد است. پس اگر بتوانیم مثل دیدار های قبلی بازی کنیم، بازی بسیار عالی را پیش رو خواهیم داشت.

رامون دیاز در مورد اینکه ترسی از مقابله با رئال مادرید ندارد، اینگونه جواب داد:

اگر مربی برای بازیکنان خود ترس به وجود آورد، مربی خوبی نخواهد بود. بازی امروز تقابل یازده بازیکن در برابر یازده بازیکن خواهد بود و ما یک فرصت خاص داریم تا در فینال جام باشگاه‌های جهان، مقابل رئال مادرید بازی کنیم.

وی درخصوص مقابله با کارلو آنچلوتی نیز اینگونه گفت:

من در گذشته به عنوان بازیکن در ایتالیا، با آنچلوتی ملاقات داشتم. او یکبار در این حرفه من را مغلوب کرد و همچنین یکبار توانستم او را شکست دهم. آنچلوتی را تحسین می‌کنم و بسیار خوشحالم که او را به عنوان سرمربی ملاقات کردم.

کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی
سرمربی الهلال در پایان گفت:

از هوادارانمان که در بازی قبل ما را حمایت کردند، بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که امروز در این بازی حیثیتی، مجدد یار دوازدهم ما بیرون از زمین باشند.

هواداران الهلال عربستان
هواداران الهلال عربستان
به گزارش روزنامه الریاضیه عربستان

صفحه اول خود را به تقابل نماینده این کشور ( الهلال ) برابر رئال مادرید اختصاص داده و با تیتر: شب رویای بزرگ؛ حرکت کن آقای رئیس. به استقبال این مسابقه رفت.

روزنامه الریاضیه در خصوص جام باشگاه های جهان نوشت:

الهلال در فینال این جام به مصاف رئال مادرید می‌ رود. رویاپردازی در مورد این جمله آسان به نظر می‌رسد، اما مسابقه سختی را پیش رو دارند. به دست آوردن در این جام آرزوی بزرگی برای باشگاه‌های عربستانی است؛ این هدفی است که برای آن تلاش می کنند. هر چند رسیدن به فینال جام باشگاه‌های جهان، برای هر تیمی یک تخیل و رویای دشوار است، اما برای الهلال سخت نیست.

ساعت برگزاری فینال جام باشگاه های جهان 2023

مرحله پایانی جام باشگاه های جهان در سال 2023، از ساعت 22:30 به وقت ایران، رئال مادرید اسپانیا به مصاف الهلال عربستان، رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *