سیاوش یزدانی از استقلال به سپاهان رفت

سیاوش یزدانی از استقلال به سپاهان رفت ، این بازیکن فوتبال که جزو مدافعین استقلال تهران بود و بعد از فسخ قراردادش با تیم تهرانی به اصفهان رفت.

سیاوش یزدانی به سپاهان پیوست:

به گزارش سایت ورزشی ، سیاوش یزدانی بعد از 3 فصل و نیم قرارداد رسمی خود با استقلال سرانجام با این تیم تهرانی فسخ نمود. حالا به سپاهان رفت تا در ادامه رقابت های لیگ برتر پیراهن زرد اصفهانی ها را بر تنش بپوشد. این مدافع استقلال که از لیگ 19 در زمان استراماچونی بر روی نیمکت استقلال رفت. قبلا سابقه بازی در اصفهان را داشت و حالا مجدد به این شهر برگشته تا برای سپاهان توپ بزند.

سیاوش یزدانی به سپاهان پیوست

روزهای سخت و پر فراز و نشیب در استقلال:

سیاوش روزهای سختی را در این اواخر سپری می کرد. این مدافع فوتبال که از زمانی در استقلال با آسیب های فراوان روبرو شد و در دربی نیز حاشیه های جنجالی ایجاد نمود. این فوتبالیست در دوران محمود فکری نیز دچار چالش های زیادی بود. حتی در نیم فصل قبل نیز با خدمت سربازی نتوانست یک نیم فصل را در فوتبال ادامه دهد.

آخرین حاشیه مربوط به سیاوش یزدانی در دیدار مقابل سپاهان بود که او یک پنالتی مرتکب شد و رسما ساپینتو سرمربی استقلال دیگر او را نخواست. حالا در دقیقه های پایانی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال از استقلال به صورت یک طرفه قراردادش فسخ شد و به سپاهان اصفهان پیوست.

علت اختلاف ساپینتو با سیاوش یزدانی

علت اختلاف ساپینتو با سیاوش یزدانی:

سرمربی تیم استقلال تهران رسما در این روزها اعلام کرد که باید سیاوش را کنار بگذاریم. خبرهای مختلفی منتشر شد که یزدانی به تیم سپاهان ملحق شد. سیاوش قبلا به صورت یک طرفه از باشگاه استقلال کنار گذاشته شد. حالا به جمع شاگردان مورایس در سپاهان پیوست و توافق خود را نهایی کرد.

سیاوش در سال های اخیر و در لیگ 19 و 18 برای سپاهان اصفهان بازی کرد و حالا دوباره به تیم سابق خودش برگشت تا فوتبال خود را در این تیم ادامه دهد. او حتی با مدیران سابق خود بر روی همه چیزها توافق کردند و رسما قراردادش را نیز امضاء نمود. حالا تصویری از او با لباس سپاهان بیرون آمده که نشان می دهد رسما به این باشگاه پیوسته است.

سیاوش یزدانی از استقلال به سپاهان رفت

سیاوش یزدانی از استقلال به سپاهان رفت

این بازیکن مدافع فوتبال ایران که حالا دوباره به تیم قبلی خودش یعنی سپاهان برگشته است. ساپینتو که به دلیل اختلافاتی که با این بازیکن در روزهای اخیر پیدا کرد، او را به صورت یک طرفه کنار گذاشت و مسئولان باشگاه استقلال را مجاب کرد که قراردادش را فسخ کنند. حالا سوال هایی مطرح می شود که آیا این بازیکن فوتبال می تواند بابت فسخ یک طرفه قرارداد خود از آبی پوشان پایتخت شکایت نماید؟ اگر یزدانی اینکار را انجام دهید، پرونده به کمیته تعیین وضعیت می رود و اگر فسخ قانونی نباشد. باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال نیز خواهد شد. البته سیاوش در کمال آرامش به اصفهان رفته است. فعلا علاقه ای به ایجاد چالش با استقلالی ها ندارد. حتی با تفاهم نامه مالی و دریافت بخشی از مبالغ قرارداد خودش فعلا از شکایتش صرف نظر کرده است.

mohamadnd
30 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *