کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال

کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال ، سرمربی باشگاه آبی پوش های پایتخت در یک مسابقه در برابر سپاهان به کاپیتان خود اجازه نداد که تمرین نماید.

کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال

به گزارش سایت “ورزشی” تیم باشگاه فوتبال استقلال در تمرینات قبل از مسابقه در مقابل سپاهان حاضر شده بود. سیاوش یزدانی مدافع میانی تیم و کاپیتان استقلال در مقابل بازی با سپاهان از سمت ریکاردو ساپینتو اجازه تمرین نیافت.  یزدانی در چند هفته اخیر بازی خودبی از خودش نشان داد و بازوبند کاپیتانی را نیز بر روی بازوبان خودش بسته بود.

سیاوش یزدانی از استقلال کنار گذاشته شد

این اتفاق زمانی پیش آمد که سیاوش بعد از مصدومیت محمد حسین مرادمند به ترکیب استقلال راه پیدا نمود و در ترکیب اصلی تیم حضور داشت. او و سیلوا باهم زوج خط دفاعی را تشکیل داده بودد. در برابر سپاهان اصفهان نیز می توانست عملکرد بی نظیری از خودش نشان دهد و نسبت به بقیه بازیکنان روحیه بیشتری داشته باشد.

سیاوش خان یزدانی قبل از این نیز در اوایل فصل به دلیل انتشار یک توییت درباره جشن تولد ساپینتو به او کنایه هایی زد. البته در آن زمان نیز دوباره به تیم برگشت. حالا برای بار دوم نیز از این تیم معروف پایتخت کنار گذاشته شد. باید ببینیم که تفکرات و ذهنیت ساپینتو سرمربی استقلال درباره او چه خواهد بود. و آیا این موضوع دوباره دستخوش تغییرات می شود و او به تیم باز می گردد؟

سیاوش یزدانی از استقلال کناره گیری کرد

آیا سیاوش از تیم استقلال جدا شد؟

کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال آیا به وقوع خواهد پیوست؟ ساپینتو رسما در روز قبل تصمیم خودش مبنی بر کنار گذاشتن این بازیکن فوتبال را گرفت. حتی این موضوع را به اطلاع بازیکن و باشگاه استقلال نیز رساند. سیاوش با این استدلال که علاقه ای به جدایی و معاوضه ندارد. حتی امروز نیز قصد تمرین داشت که این اجازه به او داده نشده است. باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاق هایی برای کاپیتان استقلالی ها پیش می آید؟ یا سرمربی به او اجازه بازی می دهد؟

mohamadnd
23 ژانویه 2023

1 دیدگاه در “کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *