صدر جدول لیگ برتر سرخابی

صدر جدول لیگ برتر سرخابی شد آبی پوشان پایتخت امروز در دیداری حساس و نفس گیر و همچنین سخت توانست با تک گل کوین آرتور یامگا در دقیقه 86 به پیروزی برسند. آبی ها حالا با این پیروزی با 26 امتیاز اما به دلیل تفاضل کمتر از پرسپولیسی ها به طور مشترک در صدر جدول می باشند.

صدر جدول لیگ برتر سرخابی شد

مشروح صحبت های ریکاردو ساپینتو به شرح زیر است:

بازی؟

در ۱۵ دقیقه نیمه اول خوب ظاهر شدیم و جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم. اما در ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و برای توپ‌های دوم هم نمی‌رفتیم.

مثل اینکه در آن لحظات اعتماد به نفس نداشتیم. به بازیکنان در رختکن گفتم که خونسرد باشند و به خود ایمان داشته باشند. تا الان بازی‌های باکیفیتی را ارائه کرده بودیم.

چند مهره را تعویض کردم. باید تحرک‌مان زیاد می‌شد و سرعتی می‌شدیم. می‌دانستیم تیم حریف خوب و جنگنده بازی می‌کند. زمین چمن هم سرعتی نیست چون اندازه چمن بلند بود.

برای تیم‌های بزرگی که بازی‌های کنترلی و سرعتی بازی می‌کنند، زمین چمن خوبی نبود. در ادامه خواستیم از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم و سرعتی باشیم و بیشتر پشت محوطه جریمه ظاهر شدیم اما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکردیم.

با وجود اینکه موقعیت ایجاد نکردیم ولی با توجه نمایشمان در نیمه دوم لایق این پیروزی بودیم. حریف هم روی اشتباهات ما می‌خواست کار کند و از هر فرصتی می‌خواست استفاده کند که روی دروازه ما خطر ایجاد کند.

پنالتی؟

من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود، اول روی قایدی خطا شد و بعد روی آرمان رمضانی خطا شد. من ۳ بازیکن برای بازی بعدی را از دست دادم. آن چیزی که من دیدم، این بود. یک خطا و یک کارت زرد.

صنعت نفت؟

بازیکنان صنعت نفت آبادان شهامت بالایی دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردارند. آن‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند کارهایی روی اشتباهات ما انجام دهند و کارهای خوبی با توپ انجام دادند که در نهایت تاثیر خودشان را بگذارند.

این تیم خوب جنگید و برای ما بازی سختی بود اما هر بازی برای ما سخت است و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم که گل بزنیم.

موقعیت گل؟

ما یک پنالتی داشتیم. این نظر شما است. پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی باید روی قایدی گرفته می‌شد اما من به نظر شما احترام می‌گذارم.

تاوارس سرمربی آبادانی ها هم در ارتباط با این بازی نیز به شرح زیر می باشد:

یک مقدار از کل بازی نا امید شدم. فرآیندی که ما طراحی کردیم تا از این شرایط سختی که در آن هستیم بیرون بیاییم کمی به مشکل خورده است.

ناراحتی ام از این جهت است که احترامی برای حریف قائل نیستند. این خیلی واضح است و همه شما ویدئوی صحنه پنالتی را دیده‌اید. اصلا خطایی نبود و حتی خطای مهاجم استقلال روی مدافع ما صورت گرفت.

داور سه چهار متر از صحنه فاصله داشت و نمی‌تواند بگوید صحنه را ندیدم. قطعا صحنه را دید. یکی از بهترین داوران ایران است و تحصیلات عالیه دارد. در واقع اشتباهاتی از این دست از طرف ایشان عجیب به نظر می‌رسد.

بنظر من استقلال برای بردن نیازی به کمک داور ندارد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Sara
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *