فاجعه پوستر جنجالی زنان سپاهان؛ ماجرای یک آبروریزی بزرگ

ماجرای فاجعه پوستر جنجالی زنان سپاهان چه بود؟ در این پست از ورزشی، حاشیه‌ی پوستر جنجالی زنان سپاهان را مرور می‌کنیم.

ماجرای پوستر جنجالی زنان سپاهان

ماجرای پوستر جنجالی زنان سپاهان
پوستر اصلاح شده

قدیمی‌ها حرف خوبی می‌زدند «نکرده کار نبر به کار». بسیاری مشکلات فوتبال ما بخاطر همین آدم‌های نابلد است.

باشگاه سپاهان یک الگوی باشگاه‌داری حرفه‌ای در ایران است. اما حتی همین باشگاه هم از حضور افراد ناشی در امان نمانده و تاوان رفتار اشتباه آن‌ها را می‌پردازد.

دقت کنید به اینکه فوتبال بانوان چقدر در جایگاه پایینی برای مدیران فوتبال قرار دارد. پس اگر سپاهان از سمت تیم فوتبال حرفه‌ای خود آسیبی ببیند لااقل هواداران توجیهی دارند. اما وقتی از ناحیه‌ی دیگری باشد، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند؟

قدیمی‌ها می‌گویند «چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟» زمانی که پوستر باشگاه سپاهان برای بازی بانوان این تیم منتشر شد، جنجال بزرگی در فضای مجازی به پا کرد. همه یاد ۱۱ سپتامبر و برج‌های دوقلوی افتادند. مگر جنگ است؟ مگر هموطن نیستیم؟

هرچند، بلافاصله باشگاه سپاهان عذرخواهی کرد، سرمربی بانوان این تیم از صلح و ورزش در خدمت انسانیت گفت. اما باز هم جبران خوبی برای آن رفتار نبود.

پرسپولیس هم پیش از این تاوان داده بود

اشتباه اینجاست که افراد نادان و کارنابلد را برای رسانه انتخاب می‌کنیم. همین پرسپولیس که الان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده حسرت شکست خانگی برابر النصر در نبودن هوادارانش را می‌خورد.

دو سال قبل هم یک آدم نابلد استوری در پیج رسمی باشگاه گذاشت و به هندی‌ها توهین کرده بود. با اینکه پرسپولیس با اقتدار در شهر گوا به مرحله بعد صعود کرد. اما از امتیاز هوادارانش در میزبانی بعدی محروم شد. دوران کرونا هم پایان یافت. و این قرعه در نهایت به النصر خورد.

شاید اگر هواداران حضور داشتند، رونالدو و یارانش به این راحتی پیروز نمی‌شدند. هرچند، کار غلط را با پیامد‌هایش نمی‌سنجند. کار غلط، غلط است.

ناگفته نماند که باید مسئولان فدراسیون را تحسین کرد که خیلی زود وارد عمل شدند و از باشگاه سپاهان توضیح خواستند. هرچند سپاهان نیز پوستر را سریعاً عوض کرد. اما باید پیگیر اتفاق پشت پرده باشند.

Pooria
9 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *