فتح الله زاده از ساپینتو حمایت کرد

فتح الله زاده از ساپینتو حمایت کرد ، سرمربی استقلال در روزهای اخیر به دلیل نتایج ضعیف بسیار عصبانی بود. اما در بازی شب گذشته نیز با سختی از سد تیم مس کرمان گذشت. حتی برخی از این سرمربی پرتغالی به عنوان مورینیو یاد می کنند.

 

جنجال های ساپینتو سرمربی استقلال:

تیم استقلال تهران در یک مسابقه سخت توانست از سد مس کرمان بگذرد. حالا با پیروزی در کرمان باعث شد تا دوباره استقلال به کورس قهرمانی برگردد. سرمربی آبی پوش ها که بعد از شکست در برابر سپاهان بسیار ناراحت و عصبانی بود. در این بازی که در همان دقیقه های اولیه عیرضا رضایی اشتباه بدی کرد و دروازه استقلال باز شد.  اما استقلالی ها با خوش شانسی با یک گل به خودی به بازی برگشتند و در نیمه دوم نیز دوبار گل زدند و سه امتیاز بدست آوردند. ریکاردو ساپینتو در روزهای حضورش در تیم استقلال صحنه های جنجالی زیادی ایجاد کرده است. سرمربی خارجی استقلال شخصیت جالب و پرانرژی دارد.

حمایت فتح الله زاده از ساپینتو

حمایت فتح الله زاده از ساپینتو:

این مدیر باشگاه تهرانی رسما از سرمربی تیمش حمایت کرد. او یک عکس از ساپینتو قرار داد و متن حمایتی را منتشر نمود. ساپینتو و اعضای نیمکت نشین تیم کرمانی باهم درگیر شدند و همین مسئله باعث ایجاد واکنش مدیر باشگاه استقلال شد.

مدیر عامل استقلال در اینستاگرام با یک متن از ریکاردو تشکر کرد و نوشت: همیشه از سرمربی تیم محبوبم حمایت کرده و خواهم کرد… .

بعد از حادثه ای که برای ایشان اتفاق افتاد با سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی تماس گرفتم که ایشان هم دستور دادند سریعا پیگیری شود اما اتفاقی که برای آقای ساپینتو توسط مربی تیم مقابل افتاد هم قابل بخشش نیست.

فتح الله زاده از ساپینتو حمایت کرد

مدیر عامل استقلال نیز در بخش پایانی پست اینستاگرام نوشت: از تمامی هوادارهای دلسوز استقلال تقاضا دارم که در این شرایط که استقلال در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی اش است و مثل همیشه باید از تیم محبوبمان و کادر فنی بیشتر حمایت نمایید. نظر شما دوستان عزیز درباره این حمایت مدیر عامل باشگاه از سرمربی تیمش چیست؟ آیا شما فکر می کنید استقلال در روزهای اخیر نتایج بهترین با این سرمربی جنجالی و پرشور خودش خواهد گرفت؟ لطفا نظرات خود را برای ما کامنت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *