فوری| لوکادیا در آستانه بازگشت به پرسپولیس

با تایید سرمربی و مدیران باشگاه، لوکادیا در آستانه بازگشت به پرسپولیس است. همه منتظر پاسخ مهاجم هلندی هستند.

لوکادیا در آستانه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش ورزشی، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که به شکلی ناگهانی و عجیب در فصل پیش از این تیم جدا شد؛ حال بار دیگر نامش مطرح شده است.

لوکادیا که قبل از دیدار دربی رفت در فصل پیش با بهانه مشکلات شخصی برای دریافت مجوز خروج از کشور، در نهایت پرسپولیس را ترک کرد. او در پرونده‌ای نیز با اشاره به اتفاقات آن زمان، به دنبال دریافت مطالباتش از پرسپولیس بود. اما در ادامه در این پرونده شکست خورد.

این در حالی بود که لوکادیا پس از خروج از ایران و فسخ قرارداد با پرسپولیس، به لیگ چین رفت. و اتفاقا نمایش قابل قبولی نیز در تیم جدیدش داشت.

حالا باشگاه پرسپولیس با تایید شایعات مربوط به اخبار چند وقت اخیر در رابطه با انتقال دوباره این مهاجم هلندی مدعی شده که آنها مجددا پیشنهاد برای این بازیکن ارسال کرده اند. پرسپولیس اکنون در انتظار پاسخ این مهاجم است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با این موضوع گفت: بله، ما پیشنهاد دادی. حالا منتظر پاسخ ایشان هستیم. آقای گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر این بازیکن شرایط پرسپولیس را قبول کند، مشکلی برای این انتقال نداریم. پیشنهاد ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم.

گل محمدی: پرسپولیس یک انتخاب خوب برای لوکادیاست

گل محمدی: پرسپولیس یک انتخاب خوب برای لوکادیاست

وی در مورد احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و نیز فعالیت او در فضای مجازی عنوان کرد، عنوان کرد: صحبت خاصی در این مورد نشده است. این نکات مثبت فقط در فضای مجازی است. فعلاً هیچ چیز رسمی رخ نداده است. البته اگر بیاید او را می‌خواهیم. نمی‌دانم شرایط قرارداد او چطور است. پرسپولیس یک انتخاب خوب برای لوکادیاست. البته بیشتر از آنکه به نفع تیم باشد حضورش به نفع خود اوست. فعلاً هیچ مذاکره مستقیمی با لوکادیا نداشته‌ایم. تمام حرف‌ها فعلاً در فضای مجازی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *