لایحه 300 صفحه ای پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا

لایحه 300 صفحه ای پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا ، تیم پرسپولیس بلاخره آماده شکایت از بازیکن هلندی خودش شد. لوکادیا که در نیم فصل قبل و در آستانه مسابقه دربی تیم پرسپولیس را ترک کرد. حالا با شکایت باشگاه تهرانی روبرو می شود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

شکایت پرسپولیس علیه لوکادیا آماده شد!

تیم پرسپولیس تهران بلاخره تصمیم گرفت که از لوکادیا شکایت کند. باشگاه در ظرف 10 روز آینده از مهاجم هلندی سابق خودش شکایت می کند. 10 هفته از رقابت های لیگ برتر ایران بدون یورگن لوکادیا در پرسپولیس گذشته است.

در پایان هفته یازدهم لوکادیا بعد از تعطیلات لیگ برای حضور تیم ملی ایران در جام جهانی به تهران برگشت، ولی در تاریخ 27 آذر 1401 در آستانه دیدار با استقلال یکباره تصمیم غیر منتظره گرفت و تیم را برای همیشه ترک کرد. این مهاجم هلندی دست یحیی گل محمدی را برای ادامه رقابت در پوست گردو قرار داد. یحیی گل محمدی که خیالش از یک مهاجم خارجی شش دانگ جمع بود، اما یکباره با یک تصمیم سیاسی مهاجمش را از دست داد.

از همان ابتدا مسئولان باشگاه سرخ پوشان تهرانی اعلام نمودند که با جدیت از لوکادیا شکایت می کنند، ولی هنوز چنین اتفاقی رخ نداده بود و مدیران باشگاه هر سری می گفتند که دنبال مدارک مناسب برای شکایت از این مهاجم هلندی می باشند. بعد از گذشت حدود 77 روز از خروج این مهاجم هلندی از باشگاه پرسپولیس، حالا تیم تهرانی در حال ثبت شکایتش است.

 

شکایت پرسپولیس از لوکادیا

 

لایحه 300 صفحه ای پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا

خبرگزاری ایسنا در ارتباط با شکایت پرسپولیس از لوکادیا نوشت:

با توجه به خبرهای رسمی لایحه جدیدی شامل 300 صفحه بر علیه لوکادیا آماده شده است. لایحه در مرحله بازخوانی نهایی و ترجمه است. نهایتا در 10 روز آینده در پورتال حقوقی فیفا ثبت می شود تا مورد بررسی قرار بگیرد. یورگن بازیکن جوان هلندی با توجه به بند فورس ماژور بودن قراردادش با پرسپولیسی ها فسخ کرد.

پرسپولیس تهران ادعا می کند که فسخ قرارداد توسط مهاجم هلندی اش غیرقانونی انجام شد. آنها می خواهند استرداد و بازگشت وجه پرداختی به لوکادیا انجام شود و مبلغی حدود 500 هزار یورو به همراه پرداخت غرامت انجام شود.

باید ببینیم که در روزهای آینده لایحه 300 صفحه ای به فیفا ارائه می شود و اینکه پرسپولیس در این پرونده برنده خواهد شد؟

mohamadnd
2 مارس 2023

1 دیدگاه در “لایحه 300 صفحه ای پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا

  1. لوکادیا خیلی نامردی کرد، حقشه محروم بشه و باید جریمه شو به باشگاه محبوب من بپردازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *