لیست تمام نشدنی مصدومان رئال مادرید | تاریخ بازگشت جود بلینگهام اعلام شد

با اعلام رئال مادرید، تاریخ بازگشت جود بلینگهام اعلام شد. ستاره جوان انگلیسی، به دلیل مصدومیت مچ پا، مدتی غایب است.

خلاصه خبر

جود بلینگهام دو بازی را به دلیل مصدومیت غیبت داشته است.

رئال مادرید دو بازی اول ماه مارس را هدف قرار داده است.

تیبو کورتوا نیز به بازگشت از مصدومیت پارگی رباط صلیبی نزدیک می‌شود.

تاریخ بازگشت جود بلینگهام اعلام شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، رئال مادرید امیدوار است که جود بلینگهام از مصدومیت مچ پا در ابتدای ماه آینده و به موقع برای حضور در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

بلینگهام پس از دو گل در پیروزی حساس 4-0 مادرید مقابل خیرونا، رقیب غافلگیر کننده قهرمانی لالیگا در دو هفته پیش، با این مشکل مواجه شد. پس از این اتفاق، بلینگهام بازی مقابل RB لایپزیگ و رایو وایکانو را از دست داد. تیم کارلو آنچلوتی در بازی دوم به تساوی رسید اما در واقع بخاطر پیروزی برابر خیرونا، فاصله خود را افزایش داده بود.

گزارشی مارکا حاکی از آن است که کادر فنی مادرید بازی مقابل والنسیا در 2 مارس را هدف قرار داده‌اند تا بلینگهام به زمین بازگردد.

این به این بازیکن 20 ساله فرصتی می‌دهد تا دقایقی را پیش از میزبانی مادرید از لایپزیگ در برنابئو و چهار روز بعد، به طور کامل بازی کند. البته این یعنی او یک بازی دیگر تا آن زمان را از دست خواهد داد. مادرید در این آخر هفته در خانه به مصاف سویا می‌رود.

بلینگهام از زمان انتقال تابستانی 134 میلیون یورویی خود از بروسیا دورتموند، ثابت کرده است که به طرز قابل توجهی انعطاف پذیر است. پس از آسیب از ناحیه زانو که او را در بازی های انگلیس در ژوئن محروم کرده بود و بعداً با دررفتگی شانه در نوامبر تنها یک بازی را از دست داد.

شماره‌ی یک رئال، برای بازگشت روزشماری می‌کند

شماره‌ی یک رئال، برای بازگشت روزشماری می‌کند

خبر بزرگ دیگری که در روز جمعه از مادرید منتشر شد، این است که تیبو کورتوا پس از پارگی صلیبی به بازگشت نزدیک می شود. بهبودی این دروازه‌بان توسط مارکا به عنوان “پرواز” دوباره توصیف می‌شود. او می تواند در پایان ماه آینده به طور کامل به تمرینات بپیوندد.

اگرچه مادرید وارد بازار نقل و انتقالات شد تا با مصدومیت کورتوا، کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد. اما اما دروازه‌بان دوم، آندری لونین در نهایت پیروز شد تا در غیاب شماره یک همیشگی بازی کند. این بازیکن اوکراینی ثابت کرده است که توانایی شروع یک بازیکن در بالاترین سطح را دارد، اما او برای همیشه جانشین کورتوا نخواهد شد. از این رو، در تابستان با تصمیمی مبنی بر اینکه بماند یا به تیم دیگری برای دیده شدن برود، رو به رو خواهد شد.

همسر لونین در ماه نوامبر اعلام کرد که این بازیکن 25 ساله که قراردادش در سال 2025 به پایان می‌رسد، ممکن است باشگاه را ترک کند. با این حال، او اخیراً اعلام کرد که ترجیح می دهد بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *